פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ליאור | 12:10  20/07/10
אני כל כך רוצה להתעניין וללמוד את נושא שוק ההון ולעסוק בו.."במדינה שלנו כולם יועצים ומשקיעים גדולים" אך אני חייב יעוץ מקור הלימודים הטוב ביותר..תואר ראשון או קורס הכשרה .. איפה הוא ומה שמו
מירב ימיני | 11:25  22/07/10
היי ליאור, קורס יועצי השקעות מכשיר את התלמידים למילוי תפקידים של יועצי השקעות ומכין אותם לקראת הבחינות של הרשות לניירות ערך. מסלול הלימודים ליועצי השקעות ולמנהלי תיקים מורכב מחמישה קורסים: כלכלה, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות ודיני ני"ע כקורסי יסוד וקורס מקצועית א' ו- ב' כקורס מתקדם. אני מזמינה אותך להגיע אלינו ולשמוע פרטים נוספים שבוודאי יעזרו לך לגבש החלטה. בהצלחה! מירב ימיני יועצת לימודים היחידה ללימודים חוץ-אקדמיים מכללת רמת-גן
מנהלת הפורום | 21:35  24/07/10
מציעה לבדוק בפורום מנהל עסקים, או חשבונאות ופיננסים.
שלום ליאור, בתחום ההשקעות קיימים מספר מגמות לימוד החל מקורסים מקצועיים שאינם מקנים תעודה רשמית כלשהי עבור דרך קורסים המכשירים את הסטודנטים בהם לקראת בחינות הרשות לניירות ערך , המעניקה רישיון ע"פ חוק לעסוק בייעוץ השקעות ובניהול תיקי השקעות (למען הגילוי הנאות אני מרצה בקורסים כאלה במקומות שונים) ועד תואר ראשון בתחומי שוק ההון והבנקאות אשמח לסייע לך בתהליך ההתלבטות בצורה אובייקטיבית וללא תשלום, בברכה עוז שמש (בוגר BA בשוק ההון ובנקאות ומרצה בקורסים שונים בתחום ההשקעות)
סגור