פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
סיגי | 22:57  17/10/09
היי, אני פעם ראשונה פה ויש לי שאלה שדיי מעסיקה אותי לגגביי ההמשך.. אני משתחררת עוד 3 חודשים ומתכוונת לנסוע לעשות מועדפת באילת ואח"כ להתחיל ללמוד פסיכומטרי.. יש לי ממוצע 90 אבל אנגלית ומתמטיקה 3 יחידות.. 1. האם ידוע לך איך אפשר לשפר את זה ל4 חוץ מקורסים שעולים 3,500 שערך?.. 2. אני מתלבטת אם ללמוד אדריכלות ועיצוב פנים, או ראיית חשבון את מכירה אולי מכללות טובות בתחומים האלה שתוכלי להמליץ לי? כי להתחיל לחפש בכל המכללות בארץ מבלי לדעת מה טוב ומה לא זה קצת קשה.. תודה רבה :)
מנהלת הפורום | 19:21  20/10/09
הי יש מספר מכללות טובות בארץ לכל התחומים שציינת לתחומי העיצוב והאדריכלות :בצלאל, שנקר, מכון טכנולוגי בחולון, ויצ"ו חיפה, מכללה למנהל ועוד לתחום של ראיית חשבון יש הרבה מכללות ולא ניתן לציין את כולן. בפורום זה איני יכולה להמליץ על מקום אחד, מציעה לך לבדוק בחיפוש לימודים באתר זה. לגבי שאלתך הראשונה- אני לא יודעת , אך אם את פונה ללימודי עיצוב או אדריכלות יתכן ולא תצטרכי לשפר אלא להשקיע בהכנת תיק עבודות, כך שעדיף לדעת קודם מה תלמדי לפני שאת פונה לשיפורים.
סגור