פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לכולם! הודה לכל מי שיוכל אולי לעזור לי להחליט, אני כרגע חייל שמשתחרר עוד כחודש, בן כמעט 23, בעל תעודת הנדסאי מכונות, אך אני לא מעוניין להמשיך ללמוד במקצוע הזה אלה רוצה להתחיל ללמוד מדעי המחשב, או כאפשרות כלכלה שניה. המטרה שלי היא כבר השנה להתחיל ללמוד. מאוד רציתי להתקבל ל- א.ת"א אבל הממוצע שלי הוא 94 בלבד כולל בונוסים ולא מאפשר לי ופסיכומטרי אין לי כרגע, חשבתי על מכינה בת"א אבל גם בשבילה אני צריך פסיכומטרי (למרות שהציון לא משנה), שאותו אני יכול לעשות ביולי (או יוני?) ללא קורס.. ואז לתקן בשנה הבאה לציון נורמלי... אבל כל זה סיכון בשבילי שיכול לקרות מצב שאני לא אצליח במכינה או בסיכומטרי ( למרות שאני מאמין בעצמי) חשבתי ללכת על מכללת אריאל אבל שמעתי עליה דברים לא טובים.. רציתי לדעת האם למכללה הזאת יש שם טוב? ובייחוד בתחום מדעי המחשב וכלכלה ... וכמו כן אני רוצה לדעת האם דו חוגי כלכלה ומדעי המחשב ומתמטיקה נחשב לשילוב יותר טוב ממדעי המחשב לבד ? או דווקא ההפך ומי שעושה זאת הופך למומחה בכלום..
סגור