פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לירז לוי | 00:41  26/02/09
היי סיימתי תואר ראשון במדעי המדינה וניהול משאבי אנוש, אני מעוניינת להמשיך לתואר שני אך מתלבטת במה. חשבתי על מנהל ומדיניות ציבורית אך השאלה האם יש בזה עבודה? או שעדיף לי לחשוב על כיוון אחר, אולי אפילו הסבה מקצועית. מחכה לתשובה, לירז.
מנהלת הפורום | 19:50  27/02/09
יש מה לעשות עם לימודי מנהל ציבורי, אם זו שאלתך ושוב לא מדובר בעיסוק אלא בלימודי רקע המקנים את האפשרות לעסוק בתחומים מגוונים רשויות המקומיות ובמוסדות ציבור.
שאולה | 15:11  01/03/09
היי! אני מורה לאזרחות במסגרת על יסודית ואני יודע שיש אצלנו שני מורים שהיו בעלי תואר במדעי המדינה, לא כל כך מצאו עיסוק בתחום, ועברו הסבה לתחום ההוראה. במסגרת התוכנית את לומדת לתעודת הוראה ומלמדת בתחום הלימודים שאותו למדת לתואר ראשון. אני יודע שהם קיבלו את תעודת ההוראה בבית ברל והיו מאוד מרוצים מההקלות שקיבלו שם אשר נתנו להם להשיג את ההסמכה הנדרשת להיות מורה, בזמן קצר יחסית. חוץ מזה אין לי יותר מדי מידע למסור על המקום כיוון שלא למדתי שם אבל באופן כללי יש היום ביקוש רב לתחום ההוראה והיתרון הוא כמובן שיש לך כבר תואר ראשון.
סגור