פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שירה | 11:16  01/02/09
אני מחפשת לימודים עם אנשים ועם שימוש בשכל....משהו שיעניין אותי לעבוב בו בעתיד באופן יומיומי... לא פסיכולוגיה ועובדת סוציאלית...לא עו"ד.. אני אוהבת לחשוב וטובה בתחומים הריאלים. חשבתי על ראיית חשבון אבל אמרו לי שזה כל היום התעסקות עם דפים ומספרים..אין כל כך עניין וזה משעמם. ביולוגיה מעניין אותי אבל אני לא רוצה לעבוד כל היום במעבדה...זה מעניין אבל לא כל היום... מה אני יכולה לעשות????
תגובה | 20:11  01/02/09
למה לא תלמדי הנדסה? אם יש לך יכולות ריאליות ואת מעוניינת במקצוע מעניין, מאתגר, מתפתח-יכול להיות שזה מתאים לך. יש כ"כ הרבה סוגי הנדסות, אני מאמינה שתצליחי למצוא את מה שהכי מעניין אותך מביניהם. מה לגבי מדעי המחשב? ראיית חשבון זה די נכון מה שתיארת, אבל מה לגבי כלכלה?
יניב | 15:28  02/02/09
הי שירה, עזבי שטויות ותעשי מה ששני חברים טובים שלי עשו - הם חשבו בדיוק מה שאת חושבת - רצו מקצוע מאתגר עם תחושת הגשמה אבל שלא ישעמם וייתקע אותם במעבדה, אז הם הלכו ללמוד פיתוח תוכנה (במכללת הייטק בהרצליה נראה לי..) מה אני יכול להגיד לך - קודם כל הם מרוויחים אחלה כסף שבעולם ושנית נראה שממש מעניין להם. אני אישית לומד מערכות מידע ומ-ז-ה משתעמם!!! לכי תנסי - יש שם גם מכינה חינם - בדקתי וזה הלינק: www.hi-tech.co.il/collage בהצלחה
סגור