פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, שמי דביר ורציתי לשאול מספר דברים ... כחובב טבע ופעיל הרבה שנים בטיולים של החברה להגנת הטבע, אני מעוניין ללמוד לימודי ארץ ישראל כדי שאוכל להדריך את הנושא בבתי ספר? כולל כמובן הדרכה בטיולי בית ספר... האם קיים תואר בזה? או לימודים מאורגנים אחרים שנותנים בזה תעודה?
ירון | 14:22  01/02/09
שלום לך דביר!, יש אפשרות ללמוד לימודי ארץ ישראל במספר מכללות ואוניברסיטאות. אני בוגר תוכנית כזאת ולמדתי בבית ברל. מדובר על תואר B.Ed במגמת לימודי ארץ ישראל. אחד מהיתרונות של התוכנית שלהם והסיבה שאני שבחרתי ללמוד את זה דווקא שם היא שבנוסף לתואר שהוא תואר בחינוך לכל דבר, אתה מקבל הכשרה והסמכה מטעם משרד התיירות ומקבל תעודת מדריך טיולים ותעודת מדריך של"ח וידיעת הארץ. לפי מה שאני יודע את התעודות האלה בנוסף לתואר , לא ניתן להשיג במקומות אחרים. תשמע, אם אתה חובב טבע וארץ ישראל יש לי הרגשה שאתה תיהנה מאוד מהלימודים כאן ואם אתה מתחבר לתחום ההוראה ואהבת ארץ ישראל אני יכול להמליץ בחום ללכת על זה!
מנהלת הפורום | 20:03  01/02/09
הי דביר גם אני מכירה את המסלול בבית ברל כאחד המסלולים היחדים המשלבים חינוך וידיעת הארץ , כמובן שיש גם אפשרות ללמוד היסטוריה או גאוגרפיה באוניברסיטה בשילוב עם חינוך. בהצלחה
אלונה | 12:41  01/05/09
אין ספק שזה נושא חשוב ואני בטוחה שאתה אוהב את הארץ.. אנחנו חייבים אנשים כמוך שיעלו את המודעות לשמירה על כדור הארץ.. שיהיו עוד אנשים כמו יורם קראוס שעוסק בבנייה ירוקה או גרינפיס או המגמה הירוקה.. חייבים שהעולם יתעורר...
איתי | 12:42  01/05/09
מסכים עם אלונה... ממליץ לך להכנס לאתר של יורם קראוס... יינתן לך המון מידע מעניין בנושא שאולי יוכל לעזור לך להחליט...
סגור