פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אפרת שלום, אני לומדת תאר שני בפסיכולוגיה בגרמניה. ההבדל פה הוא שהתואר השני הוא אינו ממוקד כמו בארץ ואפשר לבחור בתוכו על מה להתמקד יותר, אבל לעולם לא יהיה ממוקד לגמרי כמו בארץ. (בארץ יש תואר למשל בנוירופסיכולוגיה, פה הכל זה פסיכולוגיה קלינית עם דגש מסוים) כעקרון חשבתי ללכת על תחום הנוירופסיכולוגיה אבל יש לי גם התלבטויות אולי פסיכולוגיה ארגונית או פסיכולוגיה קלינית (אוריינטציה התנהגותית קוגנטיבית בלבד) השאלה שלי היא איך התחומים האלה בארץ, מה הכי פרקטי? במה יש עבודה? איפה משלמים הכי טוב? איפה יש סיכוי להתפתח? כל מידע בעצם יעזור לי כי אני עדיין לא לגמרי ממוקדת. תודה מראש, הדס
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 19:51  27/09/08
הי הדס בכל התחומים שציינת יש עבודה. התחום הקליני הוא הגדול ביותר, אח"כ פסיכולוגיה חינוכית ואח"כ חברתית-ארגונית, ניורופסיכולוגיה זה תחום יותר קטן, אך עדיין יש הרבה עבודה בשיקום. לגבי שכר, זה משתנה בהתאם לותק , ניסיון וסקטור פרטי לעומת ציבורי ודי זהה בכל התחומים.
סגור