פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ליאורה | 13:11  07/09/08
שלום, אני מתלבטת כבר הרבה מאד זמן. אני מתכננת ערים במקצועי ואני לא אוהבת את העבודה שלי ולא את המקצוע. אני מחפשת תפקיד עם הרבה יצירתיות, העלאת רעיונות ופתרון בעיות, אני לא רוצה להיות בתפקיד פיקוח ובקרה אלא בצד המפתח והיוצר, ואני רוצה לעבוד בצוות. בנוסף אני אשמח אם המקצוע או התפקיד החדש יהיה בעל אפשרויות קידום ועוד דרישה "קטנה" היא שאם אני צריכה ללמוד אז פרק הלימודים יהיה מינימלי - לא יותר משנה/שהנ וחצי. יש מקצוע כזה? אני ממש כבר אובדת עיצות. המון תודה.
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 14:58  10/09/08
הי ליאורה ישנם הרבה תחומים שעונים לקריטריונים שהצגת למשל: תפקידים בפרסום, תחום התיכנות, עיצוב ועוד. מציעה לך לפנות לספרייה הממוחשבת במכון "אדם מילא" שנקראת "מית"ם", שם תוכלי למצוא את כל המקצועות הקיימים היום בשוק העבודה הישראלי ולקבל תיאור עיסוק. כך תוכלי ללמוד על עיסוקים ולבחור תחום העונה למרבית דרישותיך. בהצלחה
סגור