פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אורית | 02:17  06/08/08
אני שואפת ללמוד תרפיה במוסיקה בנוסף לחינוך מיוחד. אך לשם כך נדרש 600 שעות במוסיקה.הרבה!! אני מתלבטת האם לוותר על ח.מ. וללמוד הוראת מוסיקה ואז ישר ללכת לת. במוסיקה(אבל אז אני חוששת שאין הוראת מוסיקה ות. במוסיקה מספיק ביקוש כדי שאוכל להתפרנס מהמקצוע, כי לפי מה שאני יודעת אין הרבה שעות מוסיקה במערכת החינוך) או ללמוד ח.מ.ואולי לוותר על התרפיה בכלל/ לבחור תרפיה אחרת. מה לעשות?!
שלומית ארזי | 15:21  06/08/08
בכל מקרה אם תבחרי ללמוד תרפיה כלשהי תוכלי להתחיל רק אחרי שיהיה לך תואר ראשון. את יכולה להתחיל בלימודי חינוך מיוחד שגם מעניינים אותך וגם יספקו לך תעודה כשתסיימי. בדרך תוכלי לברר לגבי תרפיות. אני מכירה בעקר את מסלול החינוך המיוחד בבית ברל ויודעת שהוא באמת מיוחד . אני גם מכירה את התוכנית לתרפיה באמנות במדרשה בבית ברל, ויכולה להמליץ לך עליה – אבל זה במידה וכן תחליטי שאמנות מעניינת אותך יותר ממוזיקה.
רונית | 01:46  10/08/08
אני מכירה מסלול של הוראת מוזיקה בלוינסקי והבנתי שממש דואגים למצוא עבודה לבוגרים
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 21:46  11/08/08
הי אורית השאלה עד כמה את רוצה לעסוק בתרפיה במוסיקה? אם את מאוד רוצה, אז שווה להשקיע את כל המאמץ הנדרש, אך אם באותה מידה חינוך מיוחד או תרפיה אחרת, יהיו מספקים עבורך, אז מציעה לוותר על ההשקעה הרבה שאת מציגה. בהצלחה
סגור