פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
רציתי לדעת אם מישהו יכול לייעץ לאיזה כיוון לפנות ובמה יותר להתמקד? והאם זה בכלל עיסוק טוב ומשתלם גם מבחינה כלכלית? ואם כבר , אז איפה הכי טוב ללמוד את המקצוע באיזו מכללה או אוניברסיטה...
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 20:23  16/06/08
הלימודים מכשירים לעבודה בין השאר בגופים ממשלתיים (כמו משרד הפנים, מנהל מקרקעי ישראל) אבל גם בארגונים ירוקים, שלטון מקומי. בנוסף אפשר להשתלב גם בתחום של אדריכלות נוף...
עמיקם | 23:18  16/06/08
נופר | 12:00  17/06/08
היי אני חושבת שאם אתה עוד לא סגור על מה אתה רוצה ללמוד, אולי תהיה מעוניין לשמוע על עוד אפשרויות. אני חושבת שגם מבחינה מקצועית וגם מבחינה כלכלית כדאי לך לשכול לעשות תעודת הוראה בגיאוגרפיה וללמד אותה בתיכון או במסגרות חינוך שונות, תחום החינוך הוא תחום מאוד מעניין, אני עובדת כמורה למתמטיקה בחטיבה, בוגרת המסלול לתואר BED בחינוך לעל יסודי במכללת בית ברל, אני מכירה שם גם את החוג להוראת גיאוגרפיה, המרצים שם הם אנשים מדהימים שיוכלו להכשיר אותך למקצוע ברמה הכי גבוה. אני ממליצה לך לפנות למכללה לגבי תנאי הקבלה ואפילו סתם להתייעץ איתם. שהייה בהצלחה. נופר.
סתם | 15:12  05/08/08
בתור מורה, כדאי לך ללמוד לכתוב עברית בלי שגיאות, למרות שאת רק מורה למתמטיקה.
סגור