פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
תמיר הילה | 07:44  13/03/08
שלום בעלת תואר ראשון במדעי החברה רב תחומי חינוך וסוציולגיה מעוניינת ללמוד לתואר שני אני מתלבטת במה לבחור . ריכזתי סניף אקים , עבדתי בחינוך מיוחד וגם יש לי תעודה של מזכירות ונסיון של שנה במזכירות ושלוש שנים בשירות לקוחות ועשר שנים בחונכות אישית עם ילדים מהחינוך הרגיל והחינוך המיוחד וגם חונכת של מבוגרים חולי נפש . השאלה שלי לאיזה כיוון כדאי לי לפנות ללמודים חשבתי על יעוץ חינוכי השאלה האם יש תעסוקה בהמשך אני בת 32 . או רכזת משאבי אנוש.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 08:56  13/03/08
הי הילה כדי לעסוק במשאבי אנוש, גיוס וכ"א אני מציעה לך ללמוד תואר שני בלימודי עבודה, כדי להתמקד בתחום החינוך תוכלי ללמוד יעוץ חינוכי (וכן יש בזה עבודה), תרפיה באומנות, אבחון לקויות למידה ועוד. קשה לי ליעץ לך מלי להכירך ולדעתי לא כדאי לבחור רק עפ"י דרישות השוק, חשוב גם ללכת אחר נטיות הלב וכישורים. בהצלחה
הילה | 07:05  17/03/08
התענינתי ללימודים ביעוץ חינוכי ואני לא עומדת בממוצע . הממוצע שלי 76.3 האם כדאי לשפר ציון ואיך עושיפ את זה יש לי תואר במדעי החברה חינוך וסוציולגיה גם תרפיה באומנות מענין אותי אך אין לי נסיון ותיק עבודות ( יש לי מספר עבודות מקורסים ממכללה )
ירדן | 23:11  11/05/08
http://www.universities-colleges.org.il/
יונית | 14:10  13/03/08
הילה שלום, אחותי לומדת לתואר שני בייעוץ חינוכי,ממה שהיא אמרה לי אם יש לך תואר ראשון במדעי החברה בממוצע של 85 ומעלה ותעודת הוראה (אם אין אז תוכלי לעשות השלמה באותו המקום, את יכולה לברר על לימודים לתואר שני בייעוץ חינוכי בבית ברל, הבנתי שלא חסרות מסרות בתחום,כ והניסיון שתצברי במהלך הלימודים מקנה לך סיכוי יותר גבוה להתחיל לעבוד ישר לאחר סיום התואר. בהצלחה עם ההחלטה, יונית שמריהו.
סגור