פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אפרת שלום, אני בן 26 באוקטובר 2006 התחלתי בלימודי הנדסת תוכנה במכללת אפקה. עד מהרה היה ברור לי כי המקצוע לא מדבר אלי ולא מתאים לי, ובהתאמה לא צלחתי את שנת הלימודים הראשונה, אם כי ניסיתי בכל כוחי עד סופה. כבר ביולי 2007 התחלתי לחפש לימודי במכללת שנקר, בתחום התו"נ, מאחר ואני כבר טכנאי, וכי המקצוע מדבר אליי יותר, אך מאחר ושכלול ציוניי לא הספיק לא התקבלתי, כנראה שהתייאשתי וכך עברו כמה חודשים... באוקטובר 2007 ניסיתי גם במכללת ת"א יפו, בתחום מדעי המחשב, והניהול וכלכלה, אך גם לזה השכלול לא הספיק (אם כי לא היה רחוק) נאמר לי כי אוכל להירשם כבר לסמסטר אביב בפקולטה למדעי החברה בתחום הממשל והפוליטיקה. ולזה נרשמתי לאחר שחשבתי על זה והתייעצתי עם קרובים בערך חודש. אפרת היום אני ממש לא סגור על המקצוע הזה ואני ממש ממש מבולבל.... מה לדעתך עליי לעשות אם בכלל.... תודה רבה, בן.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 11:42  03/01/08
הי בן אני מציעה לך לפנות לאיש מקצוע ולעבור יעוץ בבחירת מקצוע כדי להבין את הבחירות שלך והשיקולים לבחירה וכן לקבל דיעה מקצועית לגבי בחירה מקצועית ההולמת את כישוריך, נטיותיך וצרכיך האישיים. בהצלחה
בן | 11:57  03/01/08
יש לך משהו להמליץ עליו?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 10:11  06/01/08
הי בן במכון בו אני עובדת "מכון אדם מילא" כל היועצים טובים, היות ועברו הכשרה מקיפה, מקצועית ומאחוריהם ניסיון רב. בהצלחה
סגור