פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום. רציתי לשאול לגביי השלוב של המקצועות הנ"ל: משפטים, נדל"ן ושפה נוספת - סינית. 1. האם ניתן ללמוד את שלושתם יחד במסלול משולב? יש דבר כזה? 2. או שאפשר ללמוד במסלול משולב (דו-חוגי) רק משפטים וסינית יחד? או משפטים ונדל"ן יחד? 3. מה הכי רצוי ללמוד אם ארצה לעסוק בענף הנדל"ן והאם קל להשתלב בשוק העבודה אחרי לימודים אלו? מה בערך השכר ההתחלתי למקצוע זה? 4 ואחרונה: באיזה מסלול עדיף לבחור: משפטים ונדל"ן או משפטים וסינית? אני מתעניינת במשפטים אך אני לא יודעת עם מה הכי כדאי לשלב את זה?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 15:48  24/11/07
הי זהר לימודי נדל"ן ככל הידוע לי (אלא אם כן פתחו מסלול אקדמאי שאותו אני לא מכירה) אינו מקצוע אדקמי, אלא נלמד כלימודי תעודה . לכן אפשר ללמוד באוני' או מכללה משפטים ובמקביל או לפני או אחרי ללמוד בקורס נפרד, נדל"ן. לגבי סינית, יש מקומות שנותנים לשלב לימודים נוספים עם משפטים או לימודי העשרה מחוגים שונים.לגבי מה כדאי? זה כבר עניין של העדפה, תחומי עניין ומה יכשיר אותך הכי טוב לעסוק במה שאת רוצה בעתיד.בהצלחה
האם שפה נוספת יכולה באמת לתרום לי במידה וארצה להשתלב במשפט המסחרי (בחברות שונות) או בפרקליטות המדינה? אם כך, מה עליי לבחור? איזה לימודים הם מומלצים?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 10:57  29/11/07
סגור