פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שי | 22:53  13/11/07
שלום, יש לי שאלה באשר לתעודות הגמר שניתנות עם סיום לימוד הנדסאי. האם בוגרים של הלימודים הולכים לאחר מכן ללמוד במכללות/אוניברסיטאות, או שעם קבלת תעודות הגמר הם כבר מוכשרים להתקבל לעבודות בתחום ההתמחות שלהם. תודה מראש.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 14:33  14/11/07
הי שי אם הבנתי נכון את שאלתך- אז הנדסאי הוא מקצוע לכל דבר. ולכן מי שמסיים לימודי הנדסאות יכול לעבוד כבר בתחום התמחותו.
שי | 14:40  14/11/07
אני מתלבט אם לבחור במסלול הנדסאי תקשורת חזותית או להתחיל בלימודים לתואר בעיצוב גרפי. מה השיקולים שצריכים לעמוד בפניי בהחלטה כזאת? מה אני ארוויח בלימודי תואר שאני לא ארוויח במסלול הנדסא ולהיפך?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 17:07  18/11/07
הי שי ההבדל בין מהנדס להנדסאי הוא ברמת האחריות. ההכשרה של הנדסאי קצרה יותר והיא מסתכמת בשנתיים ואילו ההכשרה של מהנדס ארוכה יותר 0 4 שנים. לשם המחשה ההבדל הוא כמו בין אחות לרופא. הידע המקצועי והסמכות המקצועית של רופא גדולים יותר. באוניברסיטה ניתן ללמוד הנדסה בלבד כיוון שמדובר בלימודים אקדמאים שבסיומם מקבלים תואר ואילו לימודי הנדסאות תעודה מקצועית ולכן ניתן ללמוד במכללות. ניתן להשלים לימודי הנדסאות לתואר בהנדסה לגבי השלמות יש לקרוא באתר זה בחיפוש לימודים.לגבי שאלתך השראשונה- חשוב לבחון מה אתה אוהב, במה אתה מתעניין יותר, לשאול אנשים העוסקים בתחום לגבי עיסוקיהם וכו' וכן לבדוק מבחינת כישוריך, מה קל יותר עבורך.בהצלחה
סגור