פורום עיצוב גרפי ותקשורת חזותית

בהנהלת: אמיר פוגל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום לימודי עיצוב גרפי/תקשורת חזותית הינו הבמה עבור המתעניינים בלימודי עיצוב גרפי/ תקשורת חזותית העוסק בשאלות היכן לומדים? מה כלול בתוכנית הלימודים? תנאי הקבלה, מצב שוק העבודה ועוד.
 
אמיר פוגל

סמנכ"ל מכללת "אקזיט" והבעלים של חברת הפיתוח- מומנטס טכנולוגיות בע"מ.

 
אורן | 15:14  24/09/13
אני רוצה ללמוד תקשורת חזותית/עיצוב גרפי במסגרת לימודי תואר. אני גרה באזור המרכז וכרגע מתלבטת בין שנקר, מכון אבני ומכללת H.I.T. מישהו יכול לתת לי המלצה איפה ללמוד, ואם סיים או מכיר מישהו שסיים לימודים באחד המקומות ויכול לתת חוות דעת על אחד מהם? תודה וחג שמח (:
אני התחלתי תואר ב H.I.T ולא הצלחתי להתחבר לתוכנית הלימודים שלהם. הרגשתי שיש המון קורסים שהם פחות רלוונטיים למקצוע והיה לי מאוד עמוס מבחינת לוח הזמנים. אני חושבת שאנשים לא מבינים במה כרוך לימודי תואר ראשון בעיצוב גרפי ואת העובדה שבקורס לומדים בדיוק את התכנים שצריך לעולם העבודה המקצועי. לאחר שעזבתי עשיתי קורס בהאקריו ואני לא חושבת שאני מעצבת פחות טובה מאלה שעשו תואר. הכל תלוי בך ובכישרון שלך. בסופו של דבר זה או שיש לך את זה או שלא ותואר לא ישנה כלום.
יש הבדל מבחינת דרישות לעבודה בתחום? בהנחה שיש לי את הכישרון המתאים, יכול להיות שיש מקומות שיעדיפו להעסיק את מי שיש לו תואר?
בדרך כלל לא... מעסיקים יסתכלו קודם על תיק העבודות שלך ורק אחר כך על המוסד בו למדת.
סגור