פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אוסקה | 09:29  04/07/07
אני לא יודעת איפה עדיף ללמוד. סמינר הקיבוצים או לוינסקי... האם מישהו יכול לפרוש לפני יתרונות/חסרונות של כל מקום. כל מוסד אומר לי על האחר שבקרוב הולכים לפנות אותו ממקומו הגיאוגרפי. לוינסקי אמרו לי שקנו את השטח עליו עומד סמינר הקיבוצים ויכולים לפנות אותם בקרוב, וסמינר הקיבוצים אומר על לוינסקי שבקרוב ייאחדו אותו עם בית ברל ויעבירו אותו לכפר סבא... צריכה עזרה דחופה... ובלי קשר צריכה לשמוע כמה מילים טובות על התואר... כולם מרימים גבה כשאני מספרת על הלימודים הללו...
רוית | 13:15  04/07/07
סמינר אכן אמורים לעבור לרמת אפעל, ונראה לי מבאס לשנות מקום באמצע תואר. לוינסקי ובית ברל ממש לא מתאחדים. ובכלל, אני ממליצה על בית ברל
טלי ששון | 14:57  04/07/07
אינני יכולה להמליץ בפנייך על מכללה זו או אחרת, אבל לגבי התואר, זה נכון שמי שלא מגיע מהתחום ירים גבה. קחי בחשבון שזהו תואר לכל דבר, כמו תואר של אונ' אבל מצורפת לזה כם תעודת מקצוע - תעודת ההוראה שלך. את תלמדי מה שמעניין אותך ותמיד תמיד יצטרכו מורים במערכת החינוך ותהיה לך עבודה. בהצלחה !
רותם | 15:16  04/07/07
היי! אני סטודנטית במכללת אחווה, ואני ממליצה בחום! המכללה מעולה היחס אישי וחם, הכיתות קטנות, וכמובן - המכללה לא עוברת לשום מקום... המכללה באיזור כפרי ושקט, אני גרה במעונות והמקום מהמם!! הלימודים ברמה גבוהה, והתואר ממש נחשב מבחינת בתי-ספר ומוסדות חינוכיים. בקיצור - אני מאוד נהנית מהלימודים ובאמת ממליצה מכל הלב!! שיהיה המון בהצלחה! רותם :)
יפית מרקדו | 19:54  04/07/07
עבדתי בסמינר הקיבוצים 4 שים ועזבתע אחרי החופשת לידה. זה מקום מעולה עם שם מצוין בשוק העבודה . מקום פורח שנעים להיות בו לעומת לוינסקי שקודר. הרבה מלוינסקי היו עוברים אלינו בשנה שנייה כנראה שהו באמת יתאחד עם בית ברל ככה אני שמעתי בסמינר אך זה יקח עוד זמן נכל המכללות באזור אני ממליצה על הסמינר ואין לי אינטרס אני בר לא שם.
סגור