פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
הי, אשמח לעזרתך. אני אקדמאית, התואר הראשון הינו בפסיכולוגיה וסוציולוגיה. מתלבטת מאוד בין הסבה להוראת פסיכולוגיה, בה יש לי ידע וניסיון, למול הוראה לגיל הרך, אליו אני נמשכת ומתחברת יותר. האם תוכלי לציין נקודות לגהי מהלך הלימודים בשני המסלולים, שיעזרו לי בהחלטה? שאלה נוספת- האם חינוך לגיל הרך הינו רק גננות? או שהוא גם לכיתות היסודי הנמוכות (א'-ב')? תודה רבה
מנהלת פורום לימודי חינוך | 09:00  28/09/14
אודליה שלום ותודה על פנייתך. חינוך לגיל הרך- הינו חינוך לגילאי הגן (גילאי לידה עד 6). פסיכולוגיה וסוציולוגיה נלמדים בתיכון- מאחר ואת מגיעה מתואר ראשון תואם , משך זמן ההסבה לתחום זה יהיה קצר יותר משום שלא תחוייבי בהשלמות. לגבי מהלך הלימודים, אני ממליצה לך להגיע למוסדות החינוך בהם את מעוניינת ללמוד ולבקש לראות את תכנית הלימודים ולהבין למה את מתחברת יותר ומה מעניין אותך יותר. הבחירה בתחום ההוראה בסופו של דבר היא שלך, אני ממליצה תמיד ללכת ללמוד את התחום שאליו את מתחברת יותר. בנוסף חשוב לי שתדעי שאפשר תמיד לשנות כיוון ולהתחרט אם תגלי שלא התחברת כמו שחשבת במהלך הלימודים. כיום ישנה אפשרות למורים ללמוד לתעודת הוראה נוספת הקרויה הרחבת הסמכה, לימודים אלו בעצם מקנים לך את האפשרות לעשות את כל השינויים לכל טווחי הגילאים ותחומי הלימוד. בהצלחה! לשאלות נוספות, אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה, רוית- מכללת אורנים.
סגור