פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום רב . קצין בכיר במשטרה בעל תואר ראשון ושני בקרימינולוגיה בוגר הקורס לפיקוד ומטה של משטרת ישראל . איזה הנחות נותן הותק הניסיון והתארים האם על סמך זה ניתן לסיים בשנה אחת את ההסבה ? ומה לגבי הסבה למנהלים בחינוך הבנתי שזה מסלול אחר והאם אהיה רשאי ללמד לאחר הסבה כזאת ? למשל בתחום מדעי החברה , משטרה , קרימינולוגיה וכו .תודה
מנהלת פורום לימודי חינוך | 15:03  09/03/14
יעקב שלום ותודה על פנייתך. משך ההסבה נקבע בהתאם למקצוע אותו תבחר ללמד ותחום ההתמחות שלך בתארים הקודמים. ככל שתחום הידע שלך קרוב יותר למקצוע הנדרש כך יהיה זמן ההסבה קצר יותר מאחר ולא תחוייב בהשלמות. התחום הקרוב ביותר לדעתי לקרימינולוגיה הוא אולי פסיכולוגיה ויתכן שתקבל פטורים ממספר קורסים. אני ממליצה לך להגיע עם גיליון הציונים שלך בו מפורטים כל הקורסים שלמדת למוסדות הלימוד ושם תוכל לבנות מערכת אישית למסלול ההסבה בהתאם לנתוניך. לגבי קורס להכשרת מנהלים, לרוב תנאי הקבלה ההכרחי הוא ניסיון כעובד הוראה קבוע בבתי ספר יסודיים ועל-יסודיים (עד כיתה י"ב, כולל), וותק בהוראה בבתי ספר של 4. אני מציעה לך להגיע למוסד הלימודים בו אתה מעוניין ללמוד על מנת לקבל את כל הפרטים הרלוונטים עבורך. בהצלחה! לשאלות נוספות, אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה, רוית- מכללת אורנים.
סגור