פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אורטל | 15:42  04/03/13
שלום, התחלתי את לימודי ה-M-teach עם התמחות בהיסטוריה בבית ברל. בתואר הראשון שלי למדתי מזרח תיכון ויש לי רקע בערבית. רציתי לדעת אם וכאשר אקבל תעודת הוראה והסמכה בהיסטוריה, האם הדבר מקנה לי יכולת להשתלב במקצועות אחרים בבית הספר כמו ערבית למשל, ללא הכשרה ולימודים מעשיים של ערבית? כלומר, האם אוכל ללמד גם היסטוריה וגם ערבית אם ברשותי תעודת הוראה?
לפי מה שהבנתי יש אפשרות ללמוד בבית ברל גם חוג בערבית . לא ?
רציתי ערבית אבל היו עם זה הרבה בעיות, רצו שאשלים קורסי השלמות מעבר למותר בתכנית. אז לקחתי היסטוריה שבזה היה התואר הראשון שלי עם שני קורסי השלמה. אחרי שכבר התחלתי ללמוד, אמרו לי שאפשר ערבית והורידו לי שעות השלמה אבל הכל מתנגש עם קורסים בחינוך שזו תקלה בפני עצמה. אני בייתי מוכנה לשלב ולשלם יותר אבל זה מאוד מסובך בהתחשב בנסיבות. בגלל זה אני חושבת שהפתרון זה להישאר עם היסטוריה אבל עם זאת, אשמח ללמד גם ערבית באיזשהו אופן..
מנהל פורום לימודי חינוך | 16:09  28/04/13
היי אורטל, תודה על פנייתך. ניסית אולי לבדוק במוסדות לימוד נוספים? תכניות הלימודים הן דבר שמתשנה (אמנם לא באופן גדול אך עדיין יכול להיות שבמקומות אחרים יורידו לך מכמות ההשלמות) ולכן מומלץ לבדוק במקומות נוספים. אם כבר התחלת את לימודייך אני מציעה לך לסיים אותם כמו שצריך ולאחר מכן להוסיף תעודת הוראה נוספת בערבית. כמובן שכמות ההשלמות שתדרשי בה תהיה הרבה יותר מזערית מזו שקיימת כעת היות ותצטרכי השלמות בתחום הדעת בלבד (ערבית) כי כבר עשית את השאר (החינוך). אשמח לענות על שאלות נוספות בנושא. בהצלחה! אורלי יצחקי- מכללת אורנים.
עינת | 17:54  21/03/13
היי ליאת , אוכל ליצור עמך קשר לגביי לימודייך במסלול? נרשמתי למסלול זה במכללת בית ברל ואשמח לשוחח עמך תודה, einat_@msn.com
סגור