פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
ענת | 01:44  20/05/10
אני רוצה ללמוד ייעוץ חינוכי וממה שהבנתי אין תואר ראשון בייעוץ חינוכי אלא רק כתואר שני אז מה כדאי ללמוד לתואר ראשון? חינוך מיוחד?הוראה לגיל הרך?פסיכולוגיה?מדעי ההתנהגות? ואחרי תואר בייעוץ חינוכי משתלבים רק במסגרת בית ספרית ? תודה רבה
שני צור | 19:47  20/05/10
כדאי בעיקר חינוך מיוחד עם תעודת הוראה אבל גם שאר התארים בסדר. אחרי התואר בייעוץ ניתן לעבוד בבתי ספר או כיועץ פרטי. הרוב משתלבים בבתי ספר.
עופר | 12:45  23/05/10
בעקרון, אם את כבר יודעת שאת רוצה תואר שני בייעוץ חינוכי, הייתי ממליץ לך ללמוד לתואר ראשון באחד מתחומי החינוך (B.Ed +תעודת ההוראה). את יכולה להתקבל לתואר שני בייעוץ חינוכי גם עם מקצועות טיפוליים כגון פסיכולוגיה אך היתרון בתואר ראשון בחינוך הוא שאתה כבר "משתפשף" במערכת החינוכית וצובר ניסיון. בסופו של דבר רוב היועצים משתלבים במסגרת הבית ספרית. אני סטודנט לתואר שני בייעוץ חינוכי בבית ברל. אני יכול להגיד לך שהלימודים ברמה גבוהה מאוד (לא קלים) המכללה עצמה מעולה ומקצועית.
דבי | 12:03  14/06/10
האם יהיה לי קל להתקבל לתואר שני באוניברסיטה אם באתי ממכללה? כי הבנתי שלא ממש, אני גם מאוד רוצה לעשות את המסלול שציינתם אבל מפחדת שלא אצליח להגיע לתואר שני. אני לא רוצה להיות מורה, זה לא היעוד שלי.
סגור