פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
לפני כ-8 שנים סיימתי לימודי תואר ראשון + תעודת הוראה ב"מרכז אקדמי טכנולוגי חולון" (מטעם" אונ' ת"א) בעיצוב. עיצוב תקשורת חזותית. לימודים אקדמיים אלו הינם 4 שנתיים. לפיכך הנני בעלת תואר ראשון "בוגר אוניברסיטה בחינוך טכנולוגי" (B.Sc.T.E.) בעיצוב, ובנוסף בעלת תעודת הוראה במקצוע עיצוב (הסמכה להוראה בבתי ספר על-יסודיים). כל זאת כאמור מטעם אונ' ת"א. ברצוני לפנות לתחום ההוראה בבית ספר יסודי, ככל הנראה כמורה לאמנות. שאלותי: 1. האם ע"פי נתוני אוכל לעבוד כמורה לאמנות בבית-ספר יסודי? 2. האם יהיה אפשרי גם להשתלב כמורה מחנכת או במקצוע אחר (מתמטיקה) לכתות הנמוכות? כל זאת כמובן ללא השלמת לימודים נוספת (אולי רק השתלמות?) תודה רבה רבה מראש, אורית
שני צור | 18:57  21/03/09
באופן רשמי, את תצטרכי לעשות הסבה ללימודי אמנות ביסודי או בכל מקצוע אחר שתרצי. בפועל, ביסודי חסרים מורים ולכן יכול להיות שתוכלי להתקבל גם ללא ההשלמה או על תנאי שתשלימי תוך כדי עבודה. לגבי חינוך כיתה - תוכלי לעשות זאת גם אם תבואי מתחום האמנות.
סגור