פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אני מתלבטת גם בגלל שיקולים כלכליים וגם בשאלה אייך יראו את זה בחוץ, שאחפש עבודה...
סטודנט ניצחי | 14:51  14/03/09
המטרה במכללה היא כלכלית- לעשות כסף והסטודנטים הם לקוחות ולכן מנסים לרצות אותם ומורידים בדרישות. באוניברסיטה הסטנדרטים הם אקדמיים קודם כל. אים מה להשוות.
שני צור | 09:54  15/03/09
אני ממש לא מסכימה איתך. במכללות התואר הוא תואר מעשי שמכוון לשטח והעבודה המעשית היא חלק גדול ממנו. לכן בשטח פעמים רבות מעדיפים תלמידי במכללות. באוניברסיטאות התואר הינו תיאורטי לגמרי ותעודת ההוראה, שמדברת על השטח נעשית בסיום התואר ובנפרד ממנו. בשני המקומות מקפידים על רמה אקדמית גבוהה מאוד.
רמי | 15:29  15/03/09
שטויות במיץ, זה אולי נכון ברוב המקצועות אבל זהו פורום חינוך, ובלימודי חינוך ידוע שבמכללות עדיף ללמוד בגלל ההתנסות המעשית שאתה מקבל. אין שום הבדל ברמת הלימודים והחומר העיוני שלומדים במכללות לאוניברסיטאות, לעומת זאת כן יש הבדל ברמת ההתנסות שלך בשטח. השיקול הכלכלי אינו קיים כיוון שמכללות שאינן פרטיות גובות שכר לימוד של 10 אלפים שקלים לשנה.
יניב שוב... | 13:18  22/03/09
אני למדתי במכללה להוראה טכנולוגית בתל אביב וקיבלתי שם תעודת הוראה. הייתי משווה את החומרים שלי ושל חברי שלמדו באקדמיה ובוא נגיד שלי היו חיים יותר קלים...הסטודנטים היו מפונקים והתלוננו כל הזמן על חומר הקריאה, הרבה עשו תעודת הוראה רק בשביל לקבל ספסוד בשכר לימוד ואלה שלא...חלק היו מקסימים וחלק התביישתי שהם הולכים להיות מורים כאן במדינה. עשיתי טעות ואני לא ממליץ לאף אחד לעשות שם תעודת הוראה.
שני צור | 20:44  22/03/09
בכל מקום יש מוסדות טובים יותר וטובים פחות, וסטודנטים שמשקיעים יותר או משקיעים פחות. אני מכירה סטודנטים רבים במכללות לחינוך והוראה שבאים בשם השליחות עם רצון ומוטיבציה להשקיע בלימודים ובעיקר בתלמידיהם.
סגור