פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
יערה | 12:41  02/11/08
שלום, אני בעלת תואר ראשון ותעודת הוראה. ברצוני ללמוד הוראה מתקנת. א. האם כדאי לי לעשות הסבה או ללמוד תואר שני? ב. האם מדובר בלימודים ארוכים? תודה מראש
שני צור | 21:17  02/11/08
לימודי ההוראה המתקנת נכללים בדרך כלל בתוך מסלול החינוך המיוחד שנמשך שנתיים. החינוך המיוחד הוא תעודה יותר פרקטית מתואר שני אולם המשכורת גבוהה יותר כאשר יש לך תואר שני. השאלה היא מה חולמת לעשות.
שירה | 11:24  03/11/08
יערה שלום, קוראים לי שירה ואני בוגרת המסלול לחינוך מיוחד של בית ברל. אני חושבת שכדאי לך לעשות הרחבת הסמכה לחינוך מיוחד, הלימודים הם בתוכנית אישית ולא תצטרכי לעבור על נושאים שכבר למדת. בנוסף תוכלי להירשם לקורסים בהוראה מתקנת ובמידה ותתחברי לתחום שתלמדי תוכלי גם לעבוד במסגרת החינוך המיוחד. אני ממליצה לך בנוסף לברר לגבי השתלמויות מורים, יש גם אפשרות ללמוד הוראה מתקנת דרכם לפי מה שידוע לי לימודים אלו לא יותר ארוכים משנה. ההסבה יכולה לקחת קצת יותר אבל לא יותר מידי. ממה שאני זוכרת מהלימודים בבית ברל, זאת מכללה מאוד חמה והלימודים בה מאוד מעניינים, אני מקווה שתמצאי שם לימודים שיתאימו לך ותצליחי. בהצלחה.
סגור