פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
טלי | 17:55  15/05/08
שלום אני מעוניינת להתחיל ללמוד חינוך השנה ועומדת בפני החלטה קשה בין בית ספר יסודי לגן קשה לי להחליט איזו שכבת גיל ללמד מה יותר קל? מה מספק יותר כי אמרו לי שאם אלמד הוראה ליסודי לאחר מכן ההסבה לגננת במידה וארצה תהיה קלה יותר מה אתם ממליצים?
נילי | 14:03  16/05/08
לכי על היסודי..חסר מורים ביסודי וישר יחטפו אותך לעבודה.חוץ מזה שיש אחלה מלגות למסלול.בלוינסקי יש עבודה מעשית החל מהשנה הראשונה וזה ייתן לך כלים לעמוד מול קהל,לעבוד עם ילדים,להתמודד עם סיטואציות שונות בכיתה וכו..מה גם שבאמת תמיד אפשר לעשות הסבה אם תראי שבסופו של דבר את מעדיפה להיות גננת.. בהצלחה!
שני צור | 15:36  16/05/08
מבחינת הקושי - לכל גיל יש אתגרים משלו ורק את יכולה לדעת למי תתחברי יותר בקלות. מבחינה פרקטית ביסודי יש חוסר במורים בכל הארץ, ולכן בטוח תמצאי עבודה במשרה מלאה. חוץ מזה שלסטודנטים במסלול היסודי משרד החינוך מעניק מלגות גבוהות מאוד. בכל מקרה ההסבה היא זהה בשני הצדדים.
זיוה | 17:04  18/05/08
בחלק מהמכללות (לדוגמא במכללת אחוה לחינוך), לימודי גיל הרך מקנים גם אפשרות ללמד אח"כ בכיתות א' וב', מה שמאפשר לך לבחון את הנושא במהלך הלימודים, ולהחליט בסוף מה מתאים לך. שווה לבדוק.
סגור