פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
נעמה | 10:21  09/04/08
שלום רב , אני מנסה לברר כמה שיותר על המסלול האקדמי של חברה שלי (חינוך מיוחד בסמינר הקיבוצים) מכיון שהיא כרגע נמצאית בחו"ל. בשבוע האחרון קיבלתי הרבה אינפורמציה על לימודי חינוך ועל כך שקיימים תחומים רבים בנושא חינוך בכלל , אינני יודע עם הבחירה שלה היא החכמה ביותר , לא מפני שאינני חושב שחינוך מיוחד הוא לא מקצוע טוב , אלא מכיוון שהוא לא קל להתמודדות ועם זאת השכר בשוק הוא לא גבוה. הייתי רוצה לדעת איזה תחום בחינוך הוא הפופולארי והרווחי ביותר שיש? (ואני מקווה שלא נשמעתי כמו רודף בצע...... ) תודה מראש.
שני צור | 12:59  09/04/08
בעקרון התחום של חינוך מיוחד הוא התחום הכי מבוקש מתחומי החינוך, בעיקר משום שהוא פותח פתח לתעודות טיפוליות למינהם. באופון כללי, עד כמה שהבנתי, מורים לחינוך מיוחד משתכרים כמו מורים רגילים (כרגע זה סביב 5300) ויש להם עוד גמול על חינוך מיוחד במשכורת. היתרון של חינוך מיוחד הוא שאפשר לעשות שיעורים פרטיים בהוראה מתקנת. במסלולי היסודי והעל יסודי הבסיס זהה. יש גמולים על ריכוז מקצוע/שכבה/הכנה לבגרות, ומשום שחסרים מורים בכל הארץ משרד החינוך מעניק לסטודנטים במסלולילים אלה במכללות מלגות גבוהות מאוד.
רונה שדה | 13:53  09/04/08
שלום, יש לי חברה שלמדה לתואר בחינוך במכללת בית ברל, עכשיו היא מורה פרטית באנגלית והיא לוקחת 80 ₪ לשעה, ותאמיני לי עבודה לא חסר לה, אם תשאלי אותי אז זה עדיף על כל מקצוע אחר שלא לדבר על חינוך מיוחד (לא שזה לא מקצוע טוב, אבל הוא לא "כזה" משתלם), עדיף ללמוד חינוך באחת מהמכללות לחינוך, אל תחשבי שאני "משוחדת" אבל לפי דעתי מביניהן הכי שווה זאת בית ברל.
סגור