פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלומית | 09:27  09/04/08
רציתי לשאול ולבקש הכוונה מאנשים בפורום לגבי ההבדלים בין הסמינר ללוינסקי, כאילו בתכלס. האמת שכבר החלטתי שמכללות זה הכיוון שלי אני רק רוצה לדעת יותר.
שני צור | 13:04  09/04/08
מבחינת התוכניות אין הרבה הבדלים בין המכללות, משום שמשרד החינוך מכתיב את התכנים (בשנה הקרובה יהיה קצת הבדלים, כי לוינסקי ובית ברל כבר הגישו תוכניות לתוכנית חדשה שמצמצמת את שעות הלימוד, ואילו סמינר הקיבוצים עוד לא הגישו אותה). מה ששונה זה בעיקר האווירה, הטיפול בסטודנט וכן ההתמחויות השונות בתוך המסלולים (לדוגמא בלוינסקי שמים דגש על יחס אישי לסטודנט ויש להם התמחויות כמו שילוב אומנויות, טבע, ספרות ילדים, הוראה מתקנת ועוד). אני אשמח אם סטודנטים מהמכללות יגיבו בפורום ויספרו לך איך המכללה. הכי מומלץ ללכת ליעוצים במכללות ולדבר שם עם סטודנטים.
ליאת | 16:10  10/04/08
כדי לדעת יותר כדאי ללכת לפגישת ייעוץ ועל הדרך לנסות לדבר עם סטודנטים,לשאול על היחס המנהלתי כלפי הסטודנטים וכו'..כדאי לא להסתמך רק על האינטרנט.אני סטודנטית שנה שניה בלוינסקי במסלול של הגיל הרך ומאוד מאוד מרוצה.כדאי לבוא ולראות.
סגור