פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
איתן | 17:52  16/10/07
שלום, רציתי לדעת היכן ניתן להוציא ת.הוראה בכדי ללמד בתיכון במגמת פסיכולוגיה (יש לי BA במדעי ההתנהגות)? כמו"כ, מהו הבדל בין ת.הוראה בפסיכו' לת.הוראה במדעי החברה? תודה!
מירב טוליאן | 08:34  18/10/07
שלום איתן לימודי תעודת הוראה ניתן לבצע באוניברסיטה במקביל לתואר הראשון. אני לא חושבת שיש הבדל בין השמות של התעודות ומי שיש לו תואר במדעי ההתנהגות או פסיכולוגיה ובעל תעודת הוראה בפסיכולוגיה או מדעי החברה יוכל ללמד בתיכון. אני ממליצה לך לפנות לפורום חינוך והוראה העוסק בתחום ולמוסדות המלמדים לת. הוראה כגון: מכללת בית ברל/סמינר הקיבוצים/מכללת לוינסקי/מכללת תל חי בהצלחה
יסמין | 10:07  18/10/07
אני עברתי מסלול דומה. למדתי באונ' בחיפה מדעי החברה ועשיתי הסבת אקדמאים בבית ברל. מכירים לך בהרבה מאוד קורסים, דבר שמקצר מאוד את התהליך, אשר בסופו את מקבלת תעודת הוראה בהתמחות מדעי החברה ויכולה ללמד בחטיבות ובבתי ספר תיכוניים
סגור