פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
פתאום ככה החיים הביאו אותי לחשוב שזה הדבר הבא בשבילי ! אני באה מתחום אומנות גרפיקה ...ובתקופה האחרונה אני משתתפת בסוג של קבוצת תמיכה לאכילה בריאה , וגילתי שם שיש לי את ה"כוח" לסחוף אחריי אנשים ויש לי מקום להחליף את המנחה של הקבוצה ...חשבתי ל קאווצ'ר ...ואז הגעתי למדעי ההתנהגות ! מה הדרישות מאדם בן 40 + ללימודים לתואר הראשון ? מה אני צריכה לשאול את עצמי לגביי המשיכה שלי לתחום ? זה נשמע לך הגיוני שינויי כיוון כזה בחיים ? קצת הפוך מאנשים רבים שני מכירה :) ...
מנהל פורום לימודי מדעי ההתנהגות | 16:36  13/06/12
שלום לך אני מאמינה שבכל גיל ניתן ללמוד ,וניתן לעשות שינוי אם את מעוניינת בלימודי תואר ראשון יש מסלולי לימוד שידרשו בגרות מלאה בלבד ויש מסלולים שידרשו מכינה במידה ואינך בעלת ת.בגרות, יתכן ויהיו מסלולים שידרשו גם בחינה פסיכומטרית ו/או מבחן אמי"ר/אמיר"ם באנגלית. צריך לברר תנאי קבלה במוסדות בהן את מעונינת את יכולה להעזר באתר זה (תואר ראשון)
סגור