פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
אני התקבלתי למכללה למינהל לשני החוגים - אני יכולה לבחור בין פסיכולוגיה למדעי ההתנהגות ולא כ"כ יודעת מה לעשות. אני מאוד מתלבטת כי מאוד ברור לי שאני לא הולכת להמשיך לתואר שני בפסיכולוגיה קלינית אך בתחום הפסיכולוגיה יש המון דברים מעניינים שמושכים אותי לפי תוכנית הקורסים. מצד שני גם במדעי ההתנהגות יש קורסים מגוונים. אוף אני לא יודעת מה להחליט, אלו תחומים יחסית דומים אבל שונים ואני קצת מבולבלת. אשמח לשמוע הצעות!.
שירי ליברמן | 21:02  16/04/11
שלום גבי לאחר שבדקת את שני התחומים , הצעד הוא בדיקה בנטיות ליבך בעתיד . במידה ומעוניינת להיות פסיכולוגית אז העדיפות להתחיל בתואר ראשון פסיכולוגיה במידה והינך נמצאת במקום שאינך בטוחה במה רוצה לעסוק בעתיד אז ייתכן כי נכון עבורך כרגע להתחיל ללמוד מדעי ההתנהגות – כך תוכלי להתנסות במגוון רחב יותר של תחומים ורק לאחר שתתנסי בהם לקבל החלטה לגבי תואר שני וכמובן לגבי העיסוק בעתיד בהצלחה!
סגור