פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
לדעתי פחות משנה איפה לומדים תואר ראשון - אין הבדלים משמעותיים בתכניות הלימוד. הרי העיקר הוא תואר שני, ובשביל זה צריך שני דברים עיקריים: ממוצע ציונים גבוה מאוד , וציון מתא"ם(לשם שינוי) מאוד גבוה. כמובן שיש עוד מימד של סינונים לתואר שני, אבל בלי ממוצע תואר וציון מתא"ם גבוהים, אף אחד לא יפתח את התיק שלכם בכלל. להוציא ציון גבוה בתואר זה יחסית "קל" - כל מה שצריך לעשות זה לחרוש כמו מטורפים וללמוד הכל בע"פ. להוציא ציון מתא"ם גבוה זה קצת יותר מסובך, בעיקר כ בבחינת המתאם הציון הוא יחסי ואתם מתחרים מול כל מי שנבחן במועד שלכם ובמועדים קודמים (גם כי המבחן קשה להחריד). מה שכן, ליקטתי לא מעט מידע על הנושא, ואחרי המון "עבודת רגליים", גיליתי שהייתי יכול למצוא את הכל במקום אחד! כן, כן - כל מה שרציתם לדעת על המתא"ם ולא העזתם לשאול. את המידע מצאתי באתר של פתרונות. יש שם המון מידע על המתא"ם, וגם על תואר שני. מומלץ בחום!
סגור