פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
מתלבטת | 14:58  07/01/07
שלום לכולם, אני פעם ראשונה פה, אז אם אני שואלת שאלות שנרשמו עליהם כבר תשובות, אשמח אם תפנו אותי. התחלתי ללמוד השנה משהו שאני לא מרוצה ממנו בכלל, ומתכננת לעזוב. חשבתי לעבור ללמוד מדעי ההתנהגות, אבל הבנתי שעם תואר ראשון אין ממש מה לעשות בשוק, ושכמעט רוב הסטודנטים שלומדים את זה, יודעים שיצטרכו ללמוד תואר שני. שאלתי היא במה אפשר להשתלב עם תואר ראשון בתחום, ולאן אפשר להתפתח עם תואר ראשון? מה אפשר להמשיך ללמוד, אפילו לימודי תעודה. תודה מראש לכולם..
מנהלת הפורום | 19:54  07/01/07
שלום לך אכן כבר נשאלו שאלות אלו אני אחזור שוב על התשובה בשבילך בוגרי מדעי ההתנהגות משתלבים בחברות כ"א , משאבי אנוש-במשרות של גיוס, השמה , הדרכה וניהול , בחברות פרטיות וציבוריות,במשרות שיווק, שירות לקוחות ועוד. מבחינת המשך לתארים שניים את יכולה להמשיך לפסיכולוגיה לתואר בייעוץ ארגוני , מנהל עסקים מנהל ציבורי, קרימינולוגיה וכו, גם לימודי תעודה באים בחשבון-סוגי תרפיה למינהן(תרפיה באמנות, דרמה וכו) טיפול באמצעות בע"ח, טיפול זוגי/משפחתי וכו
סגור