פורום לימודי תקשורת

בהנהלת: שרון אשכנזי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לסייע, לייעץ ולתת מענה לשאלות, כמו גם לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום התקשורת. כולם מוזמנים להשתתף (לרבות סטודנטים בהווה) בתקווה כי יחד, נוכל לספק ידע, מידע ומענה לשאלות
 
שרון אשכנזי

הפורום מנוהל ע"י שרון אשכנזי, בוגרת בית הספר לתקשורת של המכללה למינהל ויועצת בכירה בבית הספר לתקשורת של המכללה למינהל.

 
בר | 16:12  07/03/11
היי, אני רוצה להתחיל ללמוד תואר ראשון בתקשורת וניהול באוק' הקרוב באונ' הפתוחה השאלה שלי היא האם תואר בתקשורת שנעשה באונ' הפתוחה ייחשב לי בחוץ? במשרדי פרסום למשל כשאני אציע את עצמי למקומות עבודה??
רוני | 17:50  09/03/11
לדעתי לא שווה ללמוד תקשורת באונ'' הפתוחה. אני חושבת ששום משרד פרסום לא יקח את התואר ברצינות, עדיף ללמוד במקום אחר מוערך הרבה יותר כמו מכללה טובה או אונ תל אביב למשל.
בר | 08:09  10/03/11
על סמך מה את אומרת את זה??
רוני | 17:31  15/03/11
אני מכירה אנשים ואני עובדת בתחום התקשורת למרות שלא למדתי תקשורת באקדמיה. אני יכולה לומר שבתחום מעדיפים אנשים עם נסיון מעשי ופחות ידע תיאורטי. כמובן שאם תבואי עם ידע תיאורטי מקיף זה רק יכול לעזור ולא לגרוע. רוב אלו שאני עובדת איתם למדו תקשורת במכללות שם מתמקדים בעשייה עצמה.
יש לך מושג אם אני אקח קורסים נוספים בבי"ס חשיפה בנוסף ללימודים בפתוחה עם זה יותר נחשב?? כי אין לי אפשרות ללמוד בבקרים...
זה יהיה לך הרבה יותר קשה. אני לא בטוחה שזה יתפס כיותר נחשב. גם אם את לא יכולה ללמוד במכללה - הבינתחומי או המכללה למינהל אני ממליצה לך להתמקד כמה שיותר בפן המעשי. כלומר, לקחת קורסים מעשיים בו תוכלי לצבור נסיון ולא סתם ידע תיאורטי כי הוא לא נותן לך כלום.
סגור