פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שי | 23:48  28/09/12
כאשר למדתי את תואר הראשון שלי, הגעתי בידיעה ברורה מה אני רוצה ללמוד ואיפו, לכן לא היתי בשום יום פתוח פשוט נרשמתי. אבל עכשיו- שאני רוצה ללמוד לתואר שני במנהל עסקים, השאלה מה בדיוק שואלים ביום פתוח, בכדי להגיע להחלטה הסופית.
עד מספר דברים, בהמשך ראיתי שנכתב לבדוק איעות המרצים, בגדול יש מספר מרצים שמלמדים בכמה מקומות. אף מוסד אקדמי, לא יגיד למועמד שמהרצים שלו לא טובים. בנושא תנאי קבלה, נתון זה ניתן לקבל מראש באתר- אז אם אין למועמד תנאי קבלה, אז בכלל למה לגשת לאותו מוסד אקדמי. בנושא פגישות ייעוץ, כל יועץ של המוסד ישווק אותו בצורה כי טובה, יבדוק את תנאי הקבלה שלך --אז השאלה שלי מה בדיוק לשאול כדי שבסופו של דבר אוכל לבחור נכון
עידו | 02:05  09/10/12
אחד הדברים הכי חשובים לישאול זה מה הצפי לעבודה בתחום.. כלומר האם אחרי התואר יש לך אפשרות (למרות שבטוח את תירצי לנפוש באיזשהוא קלאב מד) להתחיל ישר או אפילו בד בבד לתואר לעבוד בתחום. זהירות זה לא כמו תואר ראשון שאת יכולה עדיין למלצר או משהו כזה. http://www.skio.co.il/
מנהל פורום לימודי מנהל עסקים | 12:51  21/10/12
שלום: מטרת הימים הפתוחים היא הכרות עם מוסד הלימודים אופיו ומאפייניו האקדמיים. אני ממליצה לך לשים לב לאיכות המרצים, תנאי הקבלה , תכני הקורסים, וכמו כן אני ממליצה לך לקבוע פגישת ייעוץ עם יועצת לימודים. בהצלחה.
סגור