פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אני מעוניינת ללמוד מנהל עסקים וכלכלה,העניין הוא שלמרכז האוניברסיטאי אריאל אני צריכה פסיכומטרי ולמכללת כנרת אפשר להתקבל גם בלי הפסיכומטרי,השאלה שלי היא האם מכללת כנרת נחשבת והאם כדאי ללמוד בה,??או להפסיד עוד שנה, לעשות פסיכומטרי וללכת ללמוד באריאל...אשמח מאד לקבל יעוץ ותדה מראש!!!
טרבולסקי חמדי | 11:10  09/08/10
שלום מיטל, שאלתך מטרידה רבים אחרים, האם להתאמץ ולהשקיע להתקבל למוסד שתנאי הקבלה שלו גבוהים יותר ונדרש פסיכומטרי או לבחור בחלופה קלה יותר ללא פסיכומטרי. זו החלטה שלך בלבד!, לכן עלייך לגשת לפגישות בשני המוסדות שציינת, לבדוק תוכניות לימוד, לבדוק מיהם המרצים המלמדים, לבדוק היכן הבוגרים השתלבו בשוק העבודה ולדבר עם סטודנטים ורק אז להחליט. בהצלחה.
מכללת כנרת | 12:55  11/08/10
במכללת כנרת אפשר להנות משילוב של לימודים ועבודה.
מכללת כנרת | 10:56  16/08/10
אולי אפשר לשלב עבודה בלימודים ( לא כל כך ברור לי איפה , יש פה מצוקת עבודה בטבריה והסביבה והעבודה היחידה היא כנראה במפעלים ) אבל הם מרצים הם סוג "ת" חרטטנים ולא יודעים ללמד. הייתי נוקב בשמות אבל חבל סתם התנהלות המכללה גרועה ולא מקצועית לדעתי. לכי לאריאל, כולם עשו פסיכומטרי לפניך וכולם יעשו - זאת בתנאי שאת רצינית ורוצה באמת ללמוד עם אנשים איכותיים מה גם אריאל אמורה לקבל הכרה של אוניברסיטה מה היית רוצה - תעודה מאוניברסיטה או תעודה ממוסד שאני בספק אם תמצאי עבודה הבהרה: הכותב הוא לא נציג אריאל
אור | 10:21  18/08/10
שחשוב להסתכל על נושא העבודה לאחר מכן ואיפה יקבלו אותך במידה ותגיעי ממוסד זה או אחר.. האמת שאני לא מכירה את התואר הזה במכללת כנרת אבל אני כן יודעת שבאריאל מדובר בתואר רציני, טוב, נחשב.. יש לי חברה שעכשיו סיימה שם לימודי מנהל עסקים וכלכלה והיא עכשיו עושה חיפוש עבודה רציני בכל מיני מקומות ואתרים ובאמת מציעים לה דברים מעולים!!! והיא גם התקבלה לתואר שני במנהל עסקים בעברית.. כך שבאמת אריאל נחשבת בתחום הזה כמו שאני רואה את זה.
סגור