פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אבי אסולין | 13:46  30/07/09
שלום אני מעוניין ללמוד שיווק, דוברות, יחסי ציבור, פירסום והבנתי לפי הפורומים שצריך תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים. השאלה שלי היא האם זאת האפשרות היחידה, אני כן מעוניין בתואר ואני כן מעוניין בתואר של אוניברסיטה, אם אני כן בוחר למשל ללמוד מנהל עסקים באחת האוניברסיטאות, מה קורה אחריי שלוש שנים?....אני אמור להמשיך לתואר שני במנהל עסקים? איפה תחום השיווק הדוברות בעצם נכנס? בתואר הראשון או השני או בכלל בתעודה?
טרבולסקי חמדי | 14:03  02/08/09
שלום אבי, למיטב ידעתי במכללות נלמד תחום השיווק והפרסום במסגרת תואר ראשון במינהל עסקים. עלייך לבדוק מה מלמדים במסגרת תואר ראשון באוניברסיטאות בתחום של שיווק ופרסום ולראות האם התוכנית מקיפה את התחום שהנך מעוניין ללמוד? במסגרת תואר שני תחום השיווק והפרסום נלמד גם באוניברסיטאות. בהצלחה.
סגור