פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום לכולם אני רוצה להתחיל ללמוד מנהל עסקים, לפי מה שהבנתי המכללה למנהל בראשון זה המקום הכי טוב ללמוד בו. אני אשמח אם יש פה סטודנטים או אנשים שלמדו שם שיוכלו לספר לי עוד קצת על המכללה והאם באמת כדאי ללמוד שם ? תודה מראש בארי
זאת השנה השנייה שלי במכללה למנהל ואני מאוד מרוצה במיוחד מהמרצים (חלקם גאונים פשוט ככה) ומהיחס שאתה מקבל שם. חברה שלי לומדת באוניברסיטה והיא רק יכולה לחלום על היחס שאנחנו מקבלים במכללה למנהל. חוץ מזה יש שם אחלה של חיי חברה מסיבות נסיעות לאילת פעם ושנה ועוד דברים שאין לי כוח לכתוב עכשיו.
היי, אני לומדת במכללה למינהל ואשמח לענות לך על כל שאלה שתחפוץ בה... אני מתכוונת להההכל. וכן המכללה למינהל היא הטובה מסוגה ואני ממליצה בחום. לדעתי האישית, עשיתי את הבחירה הנכונה ואשמח לספר לך עליה. תוכל להגיע אליי דרך הלינק הבא:
סגור