פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אלינור | 15:43  08/02/09
בקשר לתואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום.... האם יותר נחשב לעשות תואר באוניברסיטה מאשר במכללה בימינו? למשל הבינתחומי הרצליה,לפחות בתארים הראשונים נחשב מוצלח יותר מכמה אוניברסיטאות בגלל שהוא משלב פרקטיקה ולא רק תיאוריה. האם נכון הדבר גם לגבי תואר שני מנהל עסקים במוסדות כמו קרית אונו,המכללה למנהל וכדומה או שבתואר שני לא משנה מה תמיד עדיף תואר מאוניברסיטה? דבר שני,יש אוניברסיטה בארץ חוץ מהפתוחה שמקבלת ללא ציון gmat??? תודה רבה, אלינור.
מיכל | 11:40  09/02/09
היי אלינור, אני לא חושבת שיש אוניברסיטה שלא מבקשת GMAT עבור תואר שני. אבל לעומת זאת, במכללה למינהל, אם יש ציון גבוה בממוצע של תואר ראשון אז אין צורך לעשות את הGMAT. מבחינת "מה נחשב", לשאלתך, אני כן חושבת שיש לזה אפקט מסוים, ולכן עדיף שלא ללמוד תואר שני (וגם האמת תואר ראשון) במוסד שלא בעל שם טוב בשוק. לכן לפי דעתי, אל תבזבזי את זמנך על מקומות כמו- קרית אונו וכו. אבל מבין המכללות שאכן בעלות שם טוב בשוק, יש את המכללה למינהל (ועוד תואר שני שם) והבינתחומי, למרות שדעתי האישית היא עבור המכללה למינהל, כי אני בוגרת תואר במנע"ס שם ושוקלת להמשיך שם לתואר שני.
טרבולסקי חמדי | 14:38  09/02/09
צהרים טובים, יותר ויותר מעסיקים מעדיפים היום בוגרי מכללות (בשונה מבעבר). מה שחשוב למעסיקים ברוב המקרים: אישיות המועמד וניסיון. בנוסף יש מקצועות שהאוניברסיטאות "חזקות" בו ויש מקצועות שכדאי ללמוד במכללות. מומלץ לדבר עם סטודנטים ובוגרים. רב האוניברסיטאות דורשות GMAT בהצלחה
שי | 14:17  18/02/09
בבן גוריון לא מבקשים GMAT אם יש לך ממוצע מעל 90, למרות שלדעתי אין לך סיבה ללכת דווקא לאוניברסיטה אל תשכחי ששכר הלימוד הוא פחות או יותר אותו הדבר בתואר שני. אני מסיים השנה תואר ראשון במכללה למנהל, ואני לא מתכוון לעשות GMAT רק בשביל ללמוד במקום שאני לא בטוח שהוא טוב יותר מהמכללה שאני לומד בה היום
סגור