פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
ניקול נוסרתי | 14:48  23/12/08
שלום לכם וחג חנוכה שמח רציתי לשמוע את דעתכם על מכללת אור יהודה המרכז ללימודים אקדמיים שהיו פעם דרבי אני ממש לפני הרשמה ורצוי לציין שהמכללה למנהל לא מתקבלת אותי הממוצע שלי הוא 80 ואין לי פסיכומטרי ואני לא מתכוונת לעשות אותו... מה דעתכם?
על כל ההשלכות של זה... אי יכולת להתקבל לתואר שני וכו'. ממליצה לך להרשם או לשער פתוח במכללה למנהל( שזה סוג של מכינה) או לבדוק בקריית אונו שהיא גם לא במכללות הטופ אבל לפחות מאושרת ונחשבת בסדר. או כמובן אם יש לך כוח זמן וכסף פסיכומטרי
ניקול נוסרתי | 11:04  25/12/08
הם אמרו לי שהאישור יהיה להם והם צריכים קלבל אותו עוד שנה בערך ורוב הסיכויים שהם יקבלו אותו ואם לא יש רשת ביטחון כזו של מכללת נתניה אז ככה שהם הרגיעו אותי בקשר לאישור הזה...לא ידועת נשבעת לך אני בצומת דרכים שכזו...אוףףף ואני לא רוצה לבזבז שנה ונריאה שלי שבמכללה למינהל יהיה לי קשה עם התלמידים כולם שם ניראה לי חכמים כאלה והממוצע שלי בכלל זה 80...אז ככה שזה לא משהו...זהו..אוףףף איזה באסה..
זה מתאים בדיוק לאנשים כמוך שאין להם פסיכומטרי וממוצע בינוני של בגרויות.. זה מצריך ממך להוסיף שנה לתואר (לעשות תואר ראשון ב-4 שנים במקום ב-3 שנים) והרבה עבודה קשה, על מנת להוכיח את עצמך.. אבל זה בהחלט אפשרי! עם קצת אמונה בעצמך, וקצת רצון.. אני מציעה לך ללכת למכללה למינהל ולשמוע מה יש להם להציע לך מבחינת "שער פתוח".
אל תשכחי שהתואר שתקבלי הוא תעודת הזהות שלך בראיונות עבודה. ללכת ללמוד במכללה בינונית יכול לגרום למעסיקים להסתכל עליך בעין לא טובה כמישהי שחיפשה את הדרך הקלה והבינונית. אני יודע שזה מבאס לשפר ציונים אבל לדעתי זה עדיף על האופציה השנייה שלך. כדאי לך להשקיע קצת יותר וללמוד במכללה למינהל שההבדל בינה לבין שאר המכללות הוא שמיים וארץ גם באיכות הלימודים וגם מבחינת יוקרת התואר.
ניקול נוסרתי | 15:36  25/12/08
ששער פתוח לא מקבל כל אחד וזה ללכת על לא בטוח ועל ביצים ש"אם יקבלו אותי או לא" וזה עוד שנה זה הרבה לפי דעתי לתואר 1. לא ידועת יש אנשים שאומרים לי זה העיקר תואר ולא שואלים מאיפה ויש כאלה שונים לגמריי אני מבינה זה קל להגיד לכי תלמדי 4 שנים בשער פתוח אבל זה הרבה יותר מורכב...אוףף
אופיר | 12:10  26/12/08
קמפוס אור יהודה - המרכז ללימודים אקדמיים היא מכללה מצויינת ונותנת לך הזדמנות להתחיל לימודים ברמה הגבוהה ביורת לומדים שם כבר למעלה מ 2,300 סטודנטים כך שהם יעברו מקבלת "רשיון" לקבלת הכרה וזה רק עניין של זמן. כולם אוכלים את הלב , אז שיהיה להם בהצלחה. תלכי ללמוד שם ,זה הדבר הטוב ביותר שתעשי.
ניקול נוסרתי | 10:32  28/12/08
אפשר לשמוע עוד קצת פרטים?
ניקול נוסרתי | 10:33  28/12/08
אפשר לשמוע עוד קצת פרטים?
אפי | 14:10  29/12/08
אני יודע שזה מבאס ללמוד 4 שנים אבל יש לזה גם המון יתרונות. אני למדתי בשער פתוח וזאת השנה האחרונה שלי. היתרון הגדול ביותר זה הפחתת העומס לי לא היה כמעט לחץ בלימודים יכולתי לעבוד במקביל ובגלל זה היום שאני מסיים את התואר גם יש לי ניסיון תעסוקתי וגם ציונים גבוהים. אין מה לעשות כשיש לך יותר זמן ללמוד גם הציונים בהתאם. מעבר לזה שער פתוח היא כמו יחידה בפני עצמה מה שאומר שיוצר לך מעגל חברתי של סטודנטים שכולם באותה סירה רכשתי שם חברים לחיים וחברים ללמודים כולם עוזרים אחד לשני וזה דבר שלא מובן מאליו בכל מקום. בקיצור מניסיוני האישי אני רואה הרבה יותר יתרונות מאשר חסרונות שיש בשער פתוח.
ניקול נוסרתי | 17:24  29/12/08
אבל זה לא בטוח שיקבלו אותי ועל הדקה האחרונה שאפשר להיתקבל לכל המכללות יגידו לי תשובה וזה רק 80 סטודנטים ואם אני לא יהיה ברמה יכולים להעיף אותי והלכה לי שנה זה לקחת וואחד סיכון..זה מפחיד..זה ללכת על לא בטוח אתה מבין?
סגור