פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שרית | 12:16  10/11/08
אני מתעניינת בלימודי מנהל עסקים במכללת אחווה. נאמר לי שהמכללה בחסות אוניברסיטת בן גוריון ושמקבלים תואר של האוניברסיטה. לומדים שנתיים באחווה ושנה שלישית בבן גוריון. האם באמת לא יהיה מוזכר בשום מקום שלמדתי באחווה ולא בבן גוריון? תודה מראש..
טרבולסקי חמדי | 12:42  11/11/08
שלום שרית, מסלולים אקדמיים במכללה אזורית באחריות אקדמית של אוניברסיטה ישראלית - המכללות האזוריות הוקמו בד"כ ביוזמת הרשויות המקומיות והתקיימו בהן לימודים מקצועיים שונים שאינם בהכרח אקדמיים. במהלך השנים החלו לפעול במכללות הללו גם מסלולי לימוד אקדמיים באחריות אוניברסיטה ישראלית. מגמת מסלולי לימודים אלו הינה להרחיב את מעגל האוכלוסייה שיכולה לרכוש השכלה גבוהה, ולאפשר לתושבי אזורים מרוחקים לצבור נקודות זכות לקראת תואר אקדמי. מסלולים אלה הינם חלקיים בד"כ, כלומר חלק מן הלימודים מתקיים במכללה וחלקם באוניברסיטה נותנת האחריות האקדמית, שמעניקה בסופו של דבר את התואר האקדמי, שהרי המכללות האזוריות אינן מוסדות להשכלה גבוהה המוכרים עפ"י חוק המועצה להשכלה גבוהה התשי"ח - 1958. אחריותן האקדמית של האוניברסיטאות על מסלולים אלה באה לידי ביטוי באופן הבא: 1. סגל ההוראה מתמנה ע"י האוניברסיטה בהתאם לקריטריונים המקובלים לגבי הסגל האקדמי שלה. 2. האוניברסיטה קובעת את תוכנית הלימודים ומערך החובות האקדמיות בזיקה לאותן התוכניות. 3. האוניברסיטה קובעת את תנאי הקבלה של התלמידים. 4. תוכניות הלימודים דומות לתוכניות הלימודים באוניברסיטה באותם תחומים. 5. האוניברסיטה מעניקה תואר אקדמי לתלמידי המסלולים האקדמיים במכללות, לאחר שהשלימו בה את לימודיהם לקראת אותו תואר. בהצלחה.
עתליה קולוס | 21:02  19/11/08
שלום!!! אני חושבת להתחיל ללמוד תואר שני במנהל עסקים, האם כדאי לעשות קודם GMAT, ובהתאם לציון לראות לאן אפשר להתקבל, או שבמוסדות בהם לא צריך מבחן זה כתנאי קבלה אני גם אקבל תואר שיספק אותי ברוב המקומות אליהם אני ארצה לעבוד ולהתקדם? שאלה נוספת, אם התואר הראשון שלי במדעי הרופאה, אני אצטרך בכל מוסדות הלימודים לעשות השלמות של קורסי בסיס? מדובר בשנה שלמה של השלמה?
טרבולסקי חמדי | 09:45  24/11/08
שלום עתליה, השאלה היא האם יספק אותך ללמוד במוסדות לימוד, שאינם מחייבים בבחינת הGMAT? לדעתי, כדאי לגשת לבחינה ולאחריה לבדוק מוסדות לימוד. לפי מיטב ידעתי תצטרכי קורסי השלמה למינהל עסקים, כדאי לפנות עם גליון הציונים ולבדוק זאת. בדר"כ ההשלמות מסתיימות בסמסטר. בהצלחה.
סגור