פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
מישהי | 17:57  25/10/08
היי חמדי אני מנסה בכמה פורומים שמצאתי בחיפוש כי אני בלחץ אטומי! קראתי שאת מנהלת מנהל הרישום של מנהל עסקים. נרשמתי למנהל עסקים לסמסטר אביב( שנה א') ואני מאוד מצפה להתחיל ללמוד אצלכם במכללה. קראתי עכשיו כתבה על החוג לתיאטרון שבשל מיעוט נרשמים נסגר בהתראה של יומיים לפני מועד תחילת שנת הלימודים. אחרי הכתבה אני בחששות עמוקים, אני מסדרת את כל מהלך חיי, שוכרת דירה, עוזבת עבודה וכו' כדי להתחיל בסמסטר אביב( תחילת מרץ) האם יש סיכוי שאם חלילה יהיו מיעוט נרשמים לחוג הוא לא יפתח באביב( אני מאמינה שבדכ סמסטר אביב הוא פחות מבוקש מהחורף) האם תוכלי להרגיע אותי? שאני לא אאבד כספים יקרים לחינם? או שאין כל חשש החוג לתיאטרון בשונה ממנהל עסקם הוא חוג חדש ומנהל עסקים הותיק לא עלול לא להפתח אשמח לתשובה מהירה אני בלחץ אחרי שקראתי את הכתבה הזאת תודה רבה מישהי
טרבולסקי חמדי | 15:45  27/10/08
שלום רב, החוג לתיאטרון הינו חוג חדש בשונה מהחוגים הוותיקים הקיימים במסלול האקדמי המכללה למינהל. כחוג חדש, כל הסטודנטים שנרשמו אליו חתמו על כך כי פתיחת התוכנית מותנית במספר הנרשמים. נעשו מאמצים רבים לפתוח את החוג, אך לצערנו מספר הנרשמים לא ענה על תנאי הסף המינימאליים המאפשרים פתיחתו של חוג חדש. מאז ומתמיד כל החוגים הוותיקים והקיימים שלנו נפתחים כסדרם ובמועדם. מנהל עסקים סמסטר אביב יפתח כרגיל ואין חשש.
סגור