פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
דודו | 13:58  15/01/08
שלום, אני רופא מומחה השוקל לעשות הרחבה/ הסווה למערך הביוטכנולוגי. יש לי מספר שאלות: 1. האם לימודי MBA יתנו לי יתרון וישפרו את מעמדי בעת חיפוש מקום עבודה בתחום 2. בהנחה שאני עובר את תנאיי הקבלה ויש בידי את התקציב, מה ההבדל בין האוניברסיטאות והמכללות השונות באיכות הלימודים ובאפשרויות מציאת עבודה בהמשך? 3. איזה יתרון יהיה ללימודים באוניברסיטה איכותית בארה'ב בהנחה שאני גר בארץ 4. מה ההבדל בין מגמת MBA למגמת MBA למנהלים? ( חוץ מההבדל המטורף במחיר...) 5.. מה יתרונן של ההתמחויות, כגון : HEALTH CARE TECHNOLOGIC INNOVATION שקיימת באונ' ת'א. תודה מראש.
שרונה קרני | 10:22  17/01/08
שלום רופאים המעוניינים בתואר שני במנהל עסקים מחפשים להשלים את הידע הפיננסי ניהולי החסר להם על מנת להתקדם בתפקידים ניהוליים, אני מניחה שתואר כזה יוכל לעזור בהתקדמות במקומות העבודה. בתור מנהלת פורום איני יכולה להמליץ על מוסדות ספציפיים , בארץ ישנם אוניברסיטאות ומכללות מעולות המעניקות תואר שני במנע"ס עליך לפנות אליהם בבקשה לייעוץ , לדבר עם בוגרים וכולי. ההבדל בין תוכנית רגילה לתוכנית למנהלים בדרכ מתבטאת במחיר , תוכניות המנהלים בדרכ קצרות יותר ומיועדות לאנשים בעלי רקע ניהולי מוכח, לעומת תוכניות רגילות שאינן דורשות ניסיון ניהולי בדרך כלל.
רותי סיון | 22:30  18/01/08
מהם תנאי הקבלה ללימודי תואר שני במשפחה? תודה
שרונה קרני | 12:08  20/01/08
היי הטלפון בלימודי משפחה במסלול האקדמי המכללה למנהל הוא: 03-9634070 בהצלחה
סגור