פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב, האם לימודי ראיית חשבון בגיל 30 זה משתלם ? אני מתעניין בלימודים במכללה למנהל, האם בסיום הלימודים בגיל מאוחר אוכל למצוא עבודה ? כמה זמן לוקח לימודי ראיית חשבון + סטז' ? איך זה בדיוק עובד ? אני בא מרקע מחשבים, וההתלבטות שלי זה בין מדעי המחשב לראיית חשבון. אז אם תוכלו להתייחס ברצינות.
אני סיימתי לימודי חשבונאות בבר אילן, אחרי שנתיים במשרד גדול ושנה בקטן, מרויח 8 ברוטו ומנסה כבר שנה לצאת לחשבות ללא הצלחה, יש לי חברים שלא למדו באונ' ולא מוצאים בכלל התמחות כבר קרוב לשנתיים, חברים שלי שלמדו מדעי המחשב או הנדסה בת"א או בטכניון כבר מזמן עושים משכורות מכובדות 12-20 ברוטו וזה בלי ניסיון בכלל, תחשוב לבד מה כדאי,
לא הבנתי, אתה מנסה כבר שנה לצאת לאן ? 8 ברוטו בתור סטאז'ר ? תפרט קצת..
כוונתו שהוא עובד כמו חמור ומרוויח 8 ברוטו בתור רו"ח בפירמה גדולה (לא סטאז'ר). חשב מרוויח 15-20, אבל יש 300 מתמודדים על משרה אחת (כך שמעתי, אולי קצת מוגזם) מה שבטוח שאין התמחות (כנס לאתר סטז'ר לפורום ותבין לבד מה המצב). פעם כולם רצו להיות עו"ד, היום רוצים להיות רו"ח.
סגור