פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני בימים אלו מתלבט מאד האם כדאי ללמוד במכללה למנהל או בבינתחומי. להבנתי, למכללה למנהל יש שם מאד גדול התחום והיא כרגע המכללה המובילה. הבינתחומי הוא מוסד שצובר תאוצה מאד מהירה אך החשבונאות הוא תחום לימודים יחסית חדש.. במה לבחור?? אשמח אם תפרטו את כלל הפרמטרים
SBH | 07:34  20/06/10
להבנתך על סמך מה יש למכללה למנהל שם גדול? על סמך טוקבקים?? ואיך אתה יודע שהבינתחומי מתקדמים? על סמך טוקבקים? אתה לא יודע כלום וגם לא תדע את הרמה עד שתגיע לבחינות מועצה. גם אני יכול לטקבק לך שאיזה מכללת שקר כלשהו יש לה שם מוביל והיא הכי טובה, אז איזה להבנתך? אני מניח שאתה בן 21+ וכמו שאני מניח שלא היית קונה בית על סמך טוקבק כנ"ל עם הלימודים. תהיה קצת יותר רציני. תשפר ציונים ולך תלמד באוניברסיטה. זה נקרא מוסד מוביל ולא מכללות שקונים תואר בכסף עם רמה של גובה במבחנים.
תפסיק להרעיל נגד מכללות. זה שאתה סובל באוניברסיטה מחרא יחס ומרצים מזעזעים לא אומר שאחרים צריכים לבוא אחרייך.
אם אני חסר ידע?? אתה מתבלבל... תסתכל על האחוזים של ההצלחה בבחינות ועל האחוזים של רואי החשבון בשוק שיצאו מהמכללה למנהל. הבינתחומי עדיין לא סיימו אז אי אפשר לדעת. אני מעוניין לדעת על רמת הלימודים והסטודנטים בפקולטה הזו בבינתחומי כי אני נוטה ללמוד שם. בנוע לציונים שלי - אני יכול ללכת לאוניברסיטה אבל יש לי גם חיים מעבר ללימודים. מה גם שיש לי מלגה במכללות. אשמח לתגובות רציניות ושיחזרו לי ממי שאפשר לקבל אותן..
כמעט בוגרים.. יש חשיבות לאחוז הגבוה של העוברים של מבחני המועצה. עוד שבועיים יש מבחני מועצה, תראה איזה אחוז גדול יהיה לעוברים מהמכללה למינהל
SBH | 16:12  01/07/10
בדיוק תעשה סקר על מה שאתה אומר ואולי יש 2 אחוז ממכללות שהגיעו למשהו ואני די בטוח שזה גם בקומבינות. תעשה סקר במשק תראה דוחות כספיים של בנקים, חברות מובילות כתוב בדיוק על כל הבכירים איפה למדו, בבנקים כמעט לא תראה אנשי מככלות בכלל. תעשה ואז תגיד לי כמה בדיוק יצאו מהמכללה למינהל והבינתחומי חכמולוג. ההמלצה שלי היא בשבילך. אלא אם כן יש לך קשרים ועם קשרים גם מכללת אום אל פחאם זה מקום טוב וגם משם תגיע רחוק.
טל | 00:17  14/05/13
במכללה למנהל יש מעבר של 90 אחוז בבחינות מועצה, מקום שמור בביג 5, וסתם לדוגמא במבחן מועצה האחרון היו 13 מצטיינים, 8 מהמכללה למנהל. זה עובדות לא טוקבקים..
אסיף | 10:29  21/06/10
אני אכתוב בתגובה שלי על לימודי חשבונאות בבינתחומי בלבד מבלי להתייחס בצורה כזו או אחרת למוסדות אחרים (אוניברסיטאות ומכללות), בעיקר כי זה לא הוגן, לא מכובד ובטח שלא יתרום להחלטה שלך, שהיא לא פשוטה בכלל . אז נכון שהמסלול אצלנו קיים רק 4 שנים אבל חשוב לזכור שחשבונאות הוא לא מקצוע אקדמי טהור כמו מדעים או מדעי החברה וכמעט כל המרצים בכל המוסדות הם רואי חשבון שמגיעים מהפרקטיקה. לעניין הרמה האקדמית, כל מי שטוען שהרמה במכללות ירודה, אז רק שתדע שכל המבחנים בחשבונאות מפוקחים ומאושרים ע"י מועצת רואי החשבון כך שהרמה הנלמדת היא אחידה פחות או יותר בכל המוסדות בארץ. אז למה בבינתחומי ? כי השירות מדהים, כי הכל קטן ונוצץ ויש כאן אווירה חברתית נהדרת. בנוסף, אם יש לך סכם אקדמי גבוה, אתה מוזמן להגיש בקשה למסלול המשולב של משפטים וחשבונאות, המסלול בו אני לומד. זה מסלול תובעני וקשה, אבל הוא קיים רק בתל אביב ובעברית. מומלץ בחום כי המשרדים בשני התחומים מאוד מחזיקים ממנו. בהצלחה בבחירה שלך !!
ע | 02:01  24/06/10
אסיף, דבר ראשון תודה על התשובה ! אשמח לדעת האם הרמה בלימודים בחשבונאות היא רמה נמוכה יחסית.. הבנתי שזו רמה נמוכה בהרבה מהמכללה למנהל. דבר נוסף, איך אתה מתייחס לרמת ה״פלצנות״ במרכז הבינתחומי??
אסיף | 18:13  01/07/10
בשמחה "ע"... לעניין רמת הלימודים "הנמוכה" - יחסית למי ?? שוב פעם יקירי, אני לא מתכוון להיכנס לנושא ההשוואה בין המוסדות כי כמו שאמרתי וכמו שאני תמיד אומר - כולם טובים וכולם ראויים ואני ממש לא אוהב את כל ההשמצות ההדדיות בפורום הזה שכנראה מגיעות מיחצ"נים ולא מסטודנטים. חשבונאות הוא לא מקצוע פשוט בכלל.. יש האומרים קשה, ואם זה קשה אז לא משנה איפה אתה לומד כי הסיליבוס זהה בכל המוסדות המובילים (האוניברסיטאות + הבינתחומי והמכללה למנהל). לעניין הפלצנות... כן, היא קיימת, אבל לומדים לחיות עם זה מבלי להפוך לחלק מזה. בסוף מוצאים את הקליקה המתאימה עבורך.
שני | 15:58  24/06/10
גם למכללה למינהל יש את השילוב של משפטים וחשבונאות, ויש להם את השילוב הזה עוד הרבה לפני שלרייכמן היה.
אביב | 03:36  20/07/10
יש אמנם חשיבות למכללה אבל זה סוף העולם, אפשר להצליח בכל מקום אם יש חשק ורצון אמיתי להשקיע וללמוד, אני מכיר באופן אישי קרובת משפחה שלמדה חשבונאות בסניף של טורו קולג' והיום היא עובדת במשרה בכירה בבנק, משום יש לה יצירתיות, אטליגציה, ורצון לעבוד, היא עוקבת מיוזמתה אחרי כל השינויים , ומדווחת עליהים, וזה מה שחשוב, ולא איזיה מוסד למדת. מענין אותי איך האדון החליט שברזומה של אלה שעובדים בבנקים רשום שהם למדו באוניברסיטה, מאיפה הקשקוש הזה? בתור מה אתה מדבר , בתור אחראי אגף בלישכה המרכזית לסטיסטיקה?
מסכים אתך לגמרי, אם הגעתה לשנת השלמה אזי יש לי הצעת שיתוף פעולה, אני לומד בפתוחה והבנתי שיש הרבה תרגילים זהים. בקיצור שמי מיכאל, טל': 0509-493932 / mmi2000@walla.co.il רגע, אתה סטודנט של בינתחומי ?
קודם כל תסלח לי אם לא אתייחס לתגובה של FANBOY האוניברסטאות. כסטודנט במכללה למנהל אני יודע שאהיה מוערך מספיק בשביל למצוא התמחות בכל משרד נחשב בארץ. אני יודע ששאלת מה עדיף אבל לצערי לא אוכל לענות לך על זה גם כי זה לא מכובד וגם כי אני לא מכיר מספיק את הבינתחומי בשביל לתת את דעתי עליו.
נועם | 15:51  24/06/10
אני יכול מאוד להמליץ לך על הלימודים שם. התואר בחשבונאות זה התואר הנחשק ביותר של המכללה. העובדות קיימות בשטח, כמעט כל הסטודנטים מתקבלים למשרדים הגדולים להתמחות. אני וכל החברים שלי התקבלנו בלי בעיות, אני יודע שזה גם בגלל הנתונים הגבוהים שלנו, אבל זה גם בגלל השם של המכללה. היו איתי מלא חבר'ה שהגיעו להתראיין איתי, והם למדו במקומות פחות נחשבים והם לא התקבלו. גם קראתי השבוע שמנהל רשות המיסים בישראל הודיע על שורת מינויים בכירים ביחידות הרשות- 4 מינויים, וכל המינויים הם של בוגרים של המכללה.
גם אני מאד מרוצה מהמכללה למנהל- ויש לא מעט שותפים במשרדים הגדולים בוגרי המכללה (בסומך יש 5 אם אני לא טועה)
SBH | 16:09  01/07/10
בסומך וזה היחס של רוןאי החשבון המובילים, קחי את 1000 הרו"ח הכי טובים בארץ ואת הסמנכלי כספים בכל החברות המובילות והמנכלים ותראי מה האחוז שלמדו במכללות לעומת אוניברסיטאות בדיוק כמו ה5 שותפים מתוך 40 בסומך. ותשאלי כמה שותפים יש בסומך מאוניברסיטאות. זה אומר דרשני
אלי | 20:18  20/10/10
תראה באתר WWW.STAGER.CO.IL יש שם כתבות על חוויות לימודים בכל מיני מוסדות, חבל שהבינתחומי לא העלו, אבל יש מהעברית ומהמכללה ברמת גן.
סגור