פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
בן גבאי | 21:30  09/06/14
היי. השאלה שלי היא כזאת: איך נקרא באנגלית תואר של הנדסת תוכנה מכיוון שכשחיפשתי באוניברסיטאות בקנדה (ספציפית בוויניפג) מצאתי כי יש ב2 אוניברסטאות תואר שנקרא computer science שכמובן ישר הבנתי שזה תואר מדעי המחשב אך היה שם עוד תואר שנקרא computer engineering שלוקח 4 שנים כמו הנדסת תוכנה פה האם התואר הז הנדסת מחשבים הוא בעצם הנדסת תוכנה בארץ. חיפשתי בעוד אוניברסיטאות בקנדה ולא מצאתי בשום מקום תואר בשם software engineering וזה נראה לי קצת הזוי שאין לימודי הנדסת תוכנה בקנדה בכלל. אשמח לתשובה מהר ככל האפשר תודה רבה
היי בן, בעקרון התואר נקרא computer engineering, אבל הדרך הכי טובה לברר את הנושא היא להשוות בין הקורסים שלומדים במסגרת לימודי הנדסת תוכנה בארץ, ובין הקורסים הנלמדים בתארים המוצעים בקנדה.
מנהל פורום לימודים בבריטניה | 12:24  10/06/14
שלום בן בדרך כלל ניתן למצוא את נושא- כתת נושא בתוך מדעי המחשב , למשל באוניברסיטת ווטרלו הקנדית תוכל ללמוד מדעי המחשב עם דגש על הנדסת תוכנה וחומרה https://cs.uwaterloo.ca/future-undergraduate-students/undergraduate-programs-courses
בן גבאי | 14:48  10/06/14
בארץ התואר מדעי המחשב שונה מהנדסת תוכנה זה גם הבדל של שנת לימודים שלמה. בקנדה בעצם לפי המידע שיש לכם אין תואר שנקרא הנדסת תוכנה אלא רק יש דגש עליו בתוך תארים אחרים?
מנהל פורום לימודים בבריטניה | 20:33  13/06/14
שלום שוב בן נכון אתה צודק , בתואר מדעי המחשב ישנם תת נושאים הנלמדים - סוגי התמחויות . כך גם עם הנדסת תוכנה
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור