פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
אז ככה השאלה שלי , יש לי בגרות מלאה... והיא סהך הכול סבבה ממוצע 80 , הבעיה שיש לי נכשל בתנ"ך... לא השקעתי במקצוע הזה אבל למרות זה אני זכאי לבגרות, האם התהליך יפריע לי בקבלה לאוניברסיטה במזרח אירופה?
ורד קמפוס לימודים | 09:04  30/03/14
היי דור, אחד מתנאי הקבלה ללימודי תואר ראשון בחו"ל הוא תעודת בגרות מלאה. במזרח אירופה, קמפוס לימודים מייצגת את אוניברסיטת סנט פטרסבורג, שם תנאי זה הכרחי. תוכל לבדוק באופן פרטני מול מוסדות לימוד אחרים אם יש אופציה חלופית לכך. ורד קמפוס לימודים 03-5354449
אז התעודה שלי זה לא מספיק ? או שזה תלוי במוסד הלימוד? לא ירדתי לסוף דעתך
שלום דור, אתה צריך תעודת בגרות. האם יש לך? רננה
כן, אני זכאי לתעודת בגרות ובררתי אם הבית ספר וזה תעודת בגרות מלאה , תודה מראש
אז אתה יכול להגיש מועמדות. אם אתה רוצה מידע נוסף 0732165073
ורד קמפוס לימודים | 12:02  30/03/14
אם אכן הנך זכאי לבגרות מלאה, כפי שציינת, המשמעות של כך היא שהנך עומד בתנאי הקבלה במוסדות הלימוד הדורשים בגרות מלאה. במידה ויש בך ספק שתעודת הבגרות שלך נחשבת למלאה- עליך לפנות למשרד החינוך או לבית הספר שבו למדת על מנת לבדוק את מעמד תעודת הבגרות שלך. בכל מקרה- לימודי רפואה קמפוס לימודים מציעה באיטליה בלבד, כאשר במזרח אירופה (סנט פטרסוברג) נוכל להציע לימודים מדעיים וטכניים.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור