פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
בר | 15:17  26/11/13
שלום רב, שמי בר וברצוני לעבור לקנדה עם בעלי וללמוד שם תואר בעבודה סוציאלית או פסיכולוגיה.. התחלתי ללמוד בפתוחה תואר בפסיכולוגיה לכם יש לי כבר איזה 30 נקודות אקדמיות, האם זה נחשב? כמובן שיש לי תעודת בגרות מלאה ואנגלית מצויינת( 238 במבחן אמירם). מהם תנאי הקבלה לתארים אלו? מה הוא השכר לימוד? האם יש אפשרות לקבל מלגות? כמה זמן יכול לעבור עד שאוכל להגיש בקשה לאזרחות? מהם המכללות או האונברסיטאות הכי טובות בקנדה? איך אני מבררת איזה תואר בקנדה גם קביל בישראל? ואם יש עוד פרטים שאני צריכה לדעת כדי להיות מוכנה? אה וכמובן איך אני מתחילה את התהליך הזה???
שירה | 13:52  27/11/13
לגבי הלימודים באונ' הפתוחה – תוכלי לנסות לקבל הכרה על לימודים קודמים ולשם כך יהיה עלייך להרשם ללימודים ולשלוח רשימת קורסים, ציונים וסילבוסים באנגלית. כל מוסד מחליט באופן עצמאי האם להכיר לך בלימודים הקודמים, מהן דרישות הקבלה וגם מה מחיר הלימודים. לימודי תואר ראשון בקנדה אורכים 4 שנים והעלויות מתחילות מ-15 אלף דולר לשנה. ללימודי תואר ראשון בד"כ אין מילגות אבל את יכולה לבדוק האם יש מילגה לתוכנית הלימודים הספציפי במוסד הלימודים בו את מעוניינת. נכון להיום צריך 900 שעות של ניסיון מקצועי מצטבר כדי להגיש בקשה לתושבות קבע בקנדה שהוא השלב הראשון בדרך לאזרחות. בדרך כלל תואר של מוסד ציבורי המוכר במדינה יהיה מוכר גם בארץ, אבל – יש לברר ספציפית לגבי מוסד הלימודים בו את מעוניינת. את מוזמנת לפנות לקמפוס לימודים למידע נוסף. שירה קמפוס לימודים
בר | 14:07  27/11/13
את בטוחה שרק 900 שעות של ניסיון מקצועי מספיקים כדי להגיש בקשה לאזרחות? זה בסה"כ 37 יום. והאם התכוונת מהארץ? או שהתכוונת במהלך התואר שם אז יספיקו לי 900 שעות כדי להגיש בקשה לאזרחות.???
שירה | 16:00  27/11/13
אנחנו נותנים יעוץ לגבי לימודים. לגבי שאלות הקשורות לתהליך הגשת בקשה לאזרחות את מוזמנת לפנות לגורמים המוסמכים.
עופר | 16:21  12/12/13
יש לי למכירה שני קורסי הכנה למבחני SAT/TOFEL המשמשים כמבחני הכניסה הנפוצים ביותר ללימודים אקדמיים בארצות הברית. הלימודים מתקיימים בית הספר האמריקאי ללימודי אנגלית במתחם הבורסה ברמת גן וזה כולל את כל סיפרי הלימודי. נמכר עקב מעבר לחו'ל . ניתן לרכוש כל קורס בניפרד . גמיש ! 0504688021
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור