פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
הי, נאמר לי בשגרירות שיש אופציה בספרד להרשם לאוניברסיטאות 'על תנאי', משמע שאם עוד לא עשיתי את הסלקטיבידד בעת ההרשמה בסביבות יולי אוכל לעשות אותה בספטמבר. השאלה שלי - האם על אותו עיקרון אפשר להרשם ללימודים ולעשות את הסלקטיבידד רק ביוני של השנה אחרי (נרשם ביולי 2013 לאונ' ועושה סלקטיבידד ביוני 2014)? תודה!
הי אלן כאשר אומרים באוניברסיטה שהקבלה היא "על תנאי", זה אומר שיש למלא את תנאי הקבלה לפני תחילת הלימודים. ניתן להירשם מראש ללימודים לפני שביצעת את כל תנאי ההרשמה, אך צריך להראות שסיימ הכול לפני תחילת הלימודים. ולכן, אם את/ה (?) לא ניגש/ת למבחן הסלקטיבידד לפי תחילת הלימודים לא ניתן יהיה להתחיל את הלימודים. ניתן להירשם למכינה המכינה אותך למבחן.. לפרטים נוספים ניתן לפנות אלי במייל ואשמח לעזור. בהצלחה, גבריאלה.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור