פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
טל ר. | 18:37  13/06/11
שלום לכולם , יש לי שאלה אליכם , אני רוצה ללמוד פיזיותרפיה והתחלתי פה ואני מסיים פסיכומטרי לפי הרגשתי ,לא אקבל תציון בפעם הראשונה שהוא מאוד גבוה 690. יש לי בעיות קשב וריכוז ,ולא הייתי תלמיד מצטיין בתקופת בית ספר אך עם זאת יש לי תעודת בגרות מלאה והיכולת שלי ללמידה היא כן גבוה. מה שרציתי לשאול האם כדי לי לבחור על מסלול של לימודים בחו"ל ,עד כמה זה קשה לעשות תואר שכזה באנגלית? הרי אני יודע ובטוח שיש אנשים שהרמה של האנגלית שלהם יותר נמוכה מימני ואחרי כמה חודשים טובים הם כבר מתרגלים ומצליחים ויש הטוענים שכשאין ברירה כ"כ עושים הרבה יותר וככה גם באה ההצלחה. אני מאוד רוצה להשתקע במדינה באירופה וללמוד אין לי שום בעיה של השתקעות במדינה אחרת או יכולת להתמודד לבד , רק הפחד שלי הוא שהבעיות קשב וריכוז הם דבר שיפריעו לי ללמודים באנגלית. כי מספיק שבטח פה בארץ יש לחץ מטורף בשנתיים הראשונות בתחום פיזיותרפיה אז כשחושבים על זה.אותו דבר רק באנגלית ,עוד יותר מלחיץ ,מה דעתכם? תודה.
רננה קרן | 10:27  19/06/11
שלום טל, אני מציעה לך לנסוע ללמוד אנגלית לכמה חודשים באירופה ותוך כדי כך לבחון את ההסתגלות שלך לשפה וללימודים. תוכל לפנות לחברת Ustudy ששולחת לתוכניות כאילו באירופה ובארה"ב http://www.ilimudim.co.il/i/study-america
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור