פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
תודה לך מראש על העזרה! 1.האם תואר ראשון בביולוגיה [מטעם העברית] יכול לעזור לי להתקבל ללימודי רפואה באיטליה ואם לא אז במדינה אחרת? 2.האם עם תואר ארופאי ברפואה [מאוניברסיטה ברמה סבירה עד טובה מאוד] אוכל בעתיד להתקבל לעבודה ברפואה בארה"ב?
סטודנט מפולין | 23:26  10/10/10
הי אני לומד כיום בתכנית ה-4 שנתית בפולין ( בשפה האנגלית ) , וגם לי היו שאלות די דומות לפני כשנתיים לפני שבחרתי ללמוד רפואה בפולין . 1. גם לי יש תואר ראשון בביולוגיה מהאוניברסיטה העברית , ועל סמך התואר הזה התקבלתי למעשה לתכנית ה-4 שנתית בפולין. 2. 95 אחוז מהסטודנטים בפולין הם אמריקאים וקנדים שממשיכים לאחר הלימודים לעסוק ברפואה בארה"ב או קנדה. מדובר על כ 500-600 אמריקאים בוגרי פולין בכל שנה , וכולם ללא יוצא מן הכלל עוברים בהצלחה את מבחני הרישוי האמריקאים ומתקבלים לעבודה בארה"ב מייד עם סיום הלימודים בפולין. ( האמריקאים שלומדים איתי טוענים שבארה"ב מחשיבים את האוניברסיטאות לרפואה בפולין כהכי טובות ומומלצות ללימודי רפואה בחו"ל. ) תוכל לקבל עוד פרטים באתר נציגות האוניברסיטאות בארץ : www.msip.org.il בהצלחה !
הינך מוזמן לפנות אלינו לבית הספר האמריקאי לקבלת פרטים נוספים בטלפון 1700700535, או באתר www.medschools.co.il
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור