פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום חברים, אני טל בן 22 מעוניין ללמוד ראיית חשבון בארה"ב. ולגשת למבחני הCPA לאחר הלימודים. העדיפות היא ללמוד בלוס אנג'לס יש לי משפחה שם שיכולה לעזור לי מבחינת מחיה ומגורים. יש את USC ויש את UCLA אבל אני לא כל כך מבין איך הולכת הפרוצדורה של קבלה למוסדות אלו. אני בעל בגרות מלאה בממוצע 90 ,רמת אנגלית ברמה של פטור. הבנתי שצריך לעשות מבחן toefl וגם SAT. מה אני צריך לעשות על מנת להתחיל ללמוד שם? מה הצעדים? טיפים כלשהם? מלגות? תודה ענקית לעוזרים.
Hi Tal, Regarding your application for admission to US schools in California for a Business degree, you do need the TOEFL and SAT exams - each school has their own average they require for entry. I suggest that you come into our Center, Yeda Plus/MBA Center for a complimentary college counseling session to receive US college admission tips and guidance and build a timeline for your application process together. We are starting SAT courses and a TOEFL course next week that still has a few places left. Please contact me directly or call the Center to make an appointment for your free counseling session 1700709907 - we will help you get started
אמריקןסקול | 19:19  23/03/10
הנך מוזמן לפנות אלינו לסיוע ואחד מיועצי בית הספר ישמח לעזור לך בנושא ה SAT וה TOEFL. בית הספר האמריקאי 1700700535
יש לכם זמן או כסף מיותרים? אם לא, אתם צריכים הכנה ממוקדת, בלתי שטויות. www.brainiac.co.il
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור